9 Reacties

3 maanden geleden

Heftig! Haha Gefeliciteerd ❤️

3 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Heftig! Haha Gefeliciteerd ❤️
Hahaha dankjewel 🥰 jij ook gefeliciteerd natuurlijk

3 maanden geleden

Reactie op Livelaughlovex

Hahaha dankjewel 🥰 jij ook gefeliciteerd natuurlijk
Dankjewel🙏🏼
Geen 2 onder 1 jaar😅 Maar de oudste word volgende maand 3 (26-7-21) en de jongste word in oktober 2 ( 28-10-22) Het begin was echt heel erg pittig (vooral omdat de jongste KMA en Reflux had) maar ja het is heel pittig maar ze zijn zo gek op elkaar dan vergeet je alles weer😂 Dus het was zeker geen rozengeur en manenschijn de eerste maanden maar de tijden worden echt beter 😉 Gefeliciteerd trouwens 🥰

3 maanden geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Geen 2 onder 1 jaar😅 Maar de oudste word volgende maand 3 (26-7-21) en de ...
Aahh jaa dat lijkt me zeker pittig als kma en reflux erbij komt kijken 🥺 denk inderdaad wel dat het voor de band met elkaar wel super leuk gaat zijn ❤️ dankjewel en jij ook gefeliciteerd 🥰

3 maanden geleden

Hier zal er net iets meer tussen zitten, 1 jaar en 3 mnd. Wilde heel graag 2 dicht op elkaar. 🥰 Ook allemaal nieuw voor mij haha. M'n oudste is al 9

3 maanden geleden

Ik ben samen met mijn zus op dezelfde dag jarig! Zij is precies één jaar ouder dan ik. Ik had eigenlijk een weekje eerder geboren moeten worden. Maar ik gaf m’n zus een cadeautje ;) Is tot op de dag van vandaag super speciaal geweest!

3 maanden geleden

Als het gaat zoals we verwachten zou mijn zoon 1 jaar en 2 maanden zijn als de tweede geboren wordt. Dus niet 2 onder 1 maar wel bijna. Ben heel benieuwd hoe dat zou zijn. Dus ik lees eventjes mee :)

3 maanden geleden

Onze zoon is in juli ‘21 geboren en onze dochter in juli ‘22. Wij hebben dit niet als pittig ervaren. Je zit nog helemaal in een ‘babyritme’ met slaapjes en flesjes zijn niet lang geleden. Inmiddels worden ze 3 en 2 en zijn het beste vriendjes van elkaar.