81 Reacties

één maand geleden

Ik heb de mijne 6 november staan met 26 weken 😊😁

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb de mijne 6 november staan met 26 weken 😊😁
Ben zo benieuwd hoe ze er uit ziet (en of ze mee zal willen werken, is meestal niet haar favoriete bezigheid 😅). Op de laatste echo bij 21 weken lijkt het of ze mijn zijprofiel heeft dus vind het echt spannend!

één maand geleden

ik heb de mijne 5 november wanneer ik 26 + 2 weken ben :)

één maand geleden

Wij hebben hem 12 november gepland staan met 26+1 weken! Ben zo benieuwd naar zijn gezichtje🥹😍

één maand geleden

18 november ben dan bijna 28 weken.

één maand geleden

Ik heb hem 23 november staan, dan wel al 29+4, maar waarschijnlijk is ze nog niet ingedaald dan🤞 Al was het bij een vriendin zelf met een al ingedaald kindje nog redelijk goed te zien.

één maand geleden

Wij hebben die automatisch sinds het begin Vond t laatst best creepy eruit zien nog😂

één maand geleden

Hier twijfel. Wij zijn bij week 27/28 zwanger een weekje in Nederland, dus dat zou perfect zijn voor een 3D/4D echo, maar voor mijn man hoeft het niet perse meer (het word al een super drukke week 🙈). Wij hebben bij onze eigen controle bij 22+4 de kleine kort in 3D gezien (ook bij pretecho 16 weken in Nederland) en daar 3 zwart-wit foto's van meegekregen. Verder hebben we zowel bij onze afspraken van 26+1 als 30+1 nog een echo (normale 2D?). Omdat mijn echo's nou niet bepaald altijd 'vlekkeloos' verlopen (hij ligt meestal verkeerd 🤭) zou ik toch ook graag dit alleen met mijn man willen doen in plaats van bijvoorbeeld met mijn moeder erbij (zij is altijd erg druk, dus kan veel stress opleveren). Wat zouden jullie doen? 🙏

één maand geleden

Ik heb hem volgende week woensdag met 26+4 🤰🏼🩵👶🏻

één maand geleden

Wij gaan 23 november met 26+6! Mijn moeder gaat ook mee als verjaardagscadeau Hoop ergens wel dat 26+6 niet te vroeg is.

één maand geleden

Wij hebben een afspraak staan wanneer ik 28 weken zwanger ben.

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

Wij gaan 23 november met 26+6! Mijn moeder gaat ook mee als verjaardagscade ...
Ik heb in mijn profiel eentje van 21+2 en ondanks ze verstoppertje wil spelen kan je toch al mooi haar gezicht zien. Denk niet dat de 26e week te vroeg aql zijn. Hoe groter hoe meer hun gezichtje platgedrukt wordt dus dat wil je ook niet.

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

Wij gaan 23 november met 26+6! Mijn moeder gaat ook mee als verjaardagscade ...
Tegen mij zeiden dat het de mooiste echo’s tussen de 26-28 weken is. Dan is de kleine vaak goed in beeld (tenzij het net andersom ligt) Als het groter is heb je kans dat de kleine al helemaal verdrukt zit doordat het weinig ruimte heeft. Dus je gaat op een mooi moment . Bij mij is het zo als de beelden niet goed genoeg zijn mag ik kosteloos voor de 30e week terug komen 🤰🏼

één maand geleden

Reactie op Cristel1991

Tegen mij zeiden dat het de mooiste echo’s tussen de 26-28 weken is. Dan is ...
Oohh kijk! Dat zal de mijne denk ik ook doen, weet ik niet zeker. Maar je wil natuurlijk wel met mooie beelden naar huis gaan ja

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb in mijn profiel eentje van 21+2 en ondanks ze verstoppertje wil spel ...
Nee dat is ook niks inderdaad. Dag erna ben ik 27 weken, dus of die ene dag echt veel verschil uitmaakt weet ik niet. Onze geslachtsecho was ook 1 dag voor de 14 weken en meer dan duidelijk zichtbaar!

één maand geleden

Ik heb ook een 3D echo gepland met 28 weken. Nemen jullie naast je partner nog andere mensen mee?

één maand geleden

Reactie op anoniempje4321

Ik heb ook een 3D echo gepland met 28 weken. Nemen jullie naast je partner ...
Ik ben alleen, maar mijn moeder en zusje gaan mee. Bij ons mogen er in totaal 4 mee naast mij

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

Nee dat is ook niks inderdaad. Dag erna ben ik 27 weken, dus of die ene dag ...
Denk niet dat 1 dag verschil zal maken haha. Ik ga zelf al met 26+0, hier geen gratis herkansing helaas.

één maand geleden

Ik ga het met 26 3n 28 weken doen. 1ste keer met broer schoonzusje en nichtjes en 2de keer met de 4 opa's en oma's

één maand geleden

Ik ga over 3 weken dan ben ik 28 weken. Ben zo benieuwd 🥰