21 Reacties

3 maanden geleden

Het kan ook zijn dat je HCG waarde nog niet zo hoog ligt. Bij sommige vrouwen gaat dat langzamer.

3 maanden geleden

Waarschijnlijk is het hcg hormoon nog niet hoog genoeg gemeten in je urine. Ik heb 3 testen over diverse dagen gedaan en het streepje werd steeds duidelijker.

3 maanden geleden

Reactie op carrrdk

Het kan ook zijn dat je HCG waarde nog niet zo hoog ligt. Bij sommige vrouw ...
aah oke dankjewel!

3 maanden geleden

Reactie op anouk19888

Waarschijnlijk is het hcg hormoon nog niet hoog genoeg gemeten in je urine. ...
dankjewel!

3 maanden geleden

Clearblue test geeft ook 2 weken korter aan. Dus als die 1-2 weken aangeeft ben je nu ongeveer 4 weken zwanger. Zon lichte streep is normaal hoor. Probeer over 2 dagen nog een test te doen. Waarschijnlijk is deze dan donkerder.

3 maanden geleden

Reactie op Mortieee

Clearblue test geeft ook 2 weken korter aan. Dus als die 1-2 weken aangeef ...
Oh fijn om te horen ik schrok al 🫣

3 maanden geleden

Het zou ook zomaar kunnen dat je een latere eisprong hebt gehad, heb ik ook gehad deze ronde. Als ik vanaf de menstruatie zou tellen ben ik 5+1, maar omdat ik mijn ovulatie heb gemeten en die was pas op 25-5 ben ik nu werkelijk pas 4+2.

3 maanden geleden

Het kan ook zijn dat het aan de test ligt. Mijn kruidvat werd 2 keer plots heel erg licht en schrok me rot. Lag gewoon aan de testen van de kruidvat.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Het kan ook zijn dat het aan de test ligt. Mijn kruidvat werd 2 keer plots ...
aah oke dat dacht ik dus ook want het is een ovulatie iknow maar had er thuis nog veel liggen kreeg ik dit net als uitslag

3 maanden geleden

Reactie op lindaaaa25

Het zou ook zomaar kunnen dat je een latere eisprong hebt gehad, heb ik ook ...
Ja zou kunnen hoor! ik had op de app bijv cyvlus als 30 dagen aangehouden omdat dat ook de maand ervoor was dus ik ging et zelfs van uit dat ik niet op mijn vruchtbare dagen sex had maar dat klopt dus ookniet😂😂

3 maanden geleden

Heyhey, ik had precies hetzelfde als jij. Ineens een lichte test en clearblue stond op 1-2 weken. Ik heb toen de vk gebeld en die gaf aan dat 1-2 weken een prima indicatie is wanneer je 4.5 weken zwanger bent, aangezien je nog in de vierde week zit. Wat betreft de test is dit ook niet afwijkend. Ik ben nu 6.1 week zwanger en heb nu pas een knalstreep. Wat ik je wil meegeven is om je echt niet te gek te maken. Ik deed dit vanaf 4 weken tot 5 weken ook, maar achteraf was ik alleen maar aan het stressen. Je bent zwanger dus geniet er lekker van. En wanneer het mis zou gaan kun je dit toch niet tegenhouden. Nogmaals, ik snap je angst echt want ik spreek uit ervaring, maar stress is echt niet goed voor je😘 Wanneer is je eerste echo?

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Heyhey, ik had precies hetzelfde als jij. Ineens een lichte test en clearbl ...
Aaah wat lief van je dankjewel voorje reactie! en heb je al kwaaltjes? ik hoop dat het me zo gegunt is en ik geen misselijkheid kwaaltjes krijg zit elke dag er voor te bidden 🙈 had t bij me dochtertje niet echf

3 maanden geleden

Aaah wat lief van je dankjewel voorje reactie! en heb je al kwaaltjes? ik h ...
Ik ben alleen wat sneller moe, verder helemaal geen kwaaltjes! Woensdag onze eerste echo met 6.3 weken dus ik ben echt aan het duimen dat we een kloppend hartje zullen zien🥰

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik ben alleen wat sneller moe, verder helemaal geen kwaaltjes! Woensdag onz ...
Ohw lekker vroeg! ik mocht pas met 8 weken echo 🥹

3 maanden geleden

Hi! Ik ben nu 5 weken en had dit ook met een kruidvat test 2 dagen terug😅

3 maanden geleden

Pff ik ook met de Kruidvat test net.. cb digitaal zei gister zwanger en de sensitesten ook.. maak mijzelf helemaal gek denk ik

2 maanden geleden

Ik heb precies dit vandaag op 4+4. Mag ik vragen hoe het nu met je gaat?

2 maanden geleden

En deze.. Streepjes 12/15/18 dpo

2 maanden geleden

Ik heb precies dit vandaag op 4+4. Mag ik vragen hoe het nu met je gaat?
Goed! Zit nu op 6.4 en morgen m’n eerste echo!

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje33

Goed! Zit nu op 6.4 en morgen m’n eerste echo!
Oh spannend! Laat je het weten? Heel veel geluk