9 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb ook wel wat bloedverlies, maar ik heb geen spiraal meer dus of her daardoor komt bij jou durf ik niet te zeggen! Ik heb zelf pas 9 juli de eerste echo, dus ik moet nog even wachten of alles goed is 😅 heb overigens geen krampen. En het bloedverlies word ook niet erger

3 maanden geleden

Dank je wel voor je reactie ik wordt letterlijk helemaal niet goed het bloed verlies is opzich niet veel maar wel elke dag vegen en druppels geen stolsels gelukkig wel krampen maar lees dat meerdere daar last van hebben. Ik kan vrijdag pas naar de gynaecoloog dan ben ik 5+ 6 dagen ben benieuwd wat er te zien is moet wel zeggen dat ik dit vanaf het begin heb gehad nu ietsje meer bloed maar toen was alles ondanks dat gewoon goed gegaan met de verhoging van de hcg en dan het zien van de vruchtzakje maar het is voor mijn gevoel meer geworden...

3 maanden geleden

Het is bij mij ook de ene dag meer dan de andere dag. Gister bijvoorbeeld de hele dag wel met afvegen wat bloed, vandaag alleen nog oud bruin heel klein beetje. Maar nooit zo erg dat het in mijn inlegkruisje komt. Ook geen stolsels net als jij. Ik lees idd dat het vaker voorkomt, en tijdens mijn eerste telefoongesprek werd ook meteen gezegd dat een beetje bloedverlies normaal is, en dat als het meer dan een maandverband vol is en er krampen/stolsels bijkomen dat ik moet bellen. Voor nu bel ik dus ook niet, en wacht ik het af, aangezien ik volgens mijn eigen berekening morgen pas 6 weken ben 😅

3 maanden geleden

Je bent 3 dagen voor mij zou het te maken hebben met de termijn? Dat dit kenmerkenervan zijn bedoel ik?

3 maanden geleden

Ja wie weet wel, ik lees wel overal dat bloedverlies heel normaal is. Zeker omdat alles nu beter doorbloed is en er zoveel gebeurt ook met hormonen 😅 Ik probeer mezelf vooral voor te houden dat zolang er geen stolsels bij zitten en het niet echt in mijn inlegkruisje komt het maar weinig bloed is en dus hopelijk alles goed zit 😁

3 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Ja wie weet wel, ik lees wel overal dat bloedverlies heel normaal is. Zeker ...
Ja klopt zo denk ik er ook precies over🙂 hoop voor ons dat we goed nieuws krijgen ik vrijdag en jij 9 Juli

3 maanden geleden

Dat hoop ik ook! 🤞🏼☺️

3 maanden geleden

Het zou ook heel goed door je spiraal kunnen komen hoor, sterkte, ik duim!

3 maanden geleden

Het zou ook heel goed door je spiraal kunnen komen hoor, sterkte, ik duim!
Ja dat hoop ik ook heel erg. Want zo onzeker ben ik nog nooit geweest🙂