11 Reacties

4 maanden geleden

Mijn broeken zaten altijd al wat los aan mijn taille dus nu mijn buik wat opgezet is zitten ze eindelijk goed 😆 Ik zou zeggen jurkjes, maar het weer werkt daar niet zo goed voor mee. Of is het bij jullie wel zomerweer?

4 maanden geleden

Ik had letterlijk nog een broek die fijn zat en die knelt sinds vandaag ook flink en ik ben pas 7 weken

4 maanden geleden

Morgen ben ik 7 weken. Ik draag al ruim 2 weken zwangerschapsbroeken omdat ik mijn eigen broeken ook niet meer pas. Zelf dacht ik eerst ook dat het te vroeg zou zijn, maar me schoonmoeder heeft mij aangemoedigd om voor confort te gaan ipv mezelf in de weg gaan zitten.

4 maanden geleden

Ik heb een toffe spijkerbroek met elastiekenband gekocht, niemand die het ziet en zo 100x beter dan mijn 'normale' spijkerbroeken

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Mijn broeken zaten altijd al wat los aan mijn taille dus nu mijn buik wat o ...
Nee het scheelt dat wij volgende week op vakantie gaan dus dan wel lekker jurkjes kan dragen en daarna willen we het iedereen vertellen dus dan is het ook wat makkelijker misschien

4 maanden geleden

Hier het zelfde 5 weken en zo opgeblazen als of ik al op de helft zit niet normaal mijn broeken zitten ook nie meer lekker en op het werk draag ik een vest want het valt zo op dat ik zit l te denken om een zwangerschap broek te kopen...

4 maanden geleden

Reactie op Loveove

Hier het zelfde 5 weken en zo opgeblazen als of ik al op de helft zit niet ...
Dit is mijn 2de zwangerschap en bij de eerste had ik dat helemaal niet zo opgeblazen 🙈

4 maanden geleden

7 weken en draag al een goede week leggings met tuniekjes of jurkjes en een vestje erover. Spijkerbroeken zitten niet meer lekker. Ik wilde voor comfort gaan ipv me knoop iedere keer los maken van mijn broek tijdens het werk ect.

4 maanden geleden

Hier heerlijk zomer weer dus jurkjes / leggings 🌞

4 maanden geleden

Ja herkenbaar hoor! Bij de eerste paste ik met 9/10 weken de broeken niet meer, met de tweede 7/8 weken en nu bij de derde met 5 weken begint het al te komen 🙈 Ik vertel het maar snel, en straks lekker jurkjes dragen. Lijf heeft gewoon heel veel zin om zwanger te zijn 🤣

4 maanden geleden

Dacht dat het aan mij lag maar het zit toch allemaal iets minder comfortabel 😅