15 Reacties

2 maanden geleden

Ik ook 5+2 en zelfde klachten

2 maanden geleden

Pcm en kruikje. Ik heb ook enorm misselijkmakende biikpijnen gehad rondom m'n baarmoeder. Links rechts midden , liezen alles. Nu eindelijk sinds 4 dagen minder ben nu 5+4.

2 maanden geleden

Ik ben nu 6+1 ook mijn eerste zwangerschap maar toen ik 5 weken was had ik dezelfde soort kwaaltjes en nu nog steeds wel eens, na inspanning ga ik altijd even zitten, of als ik thuis ben even liggen dan vaak trek het vanzelf wel weer weg, of kortom gezegd even rustig aan doen 😊

2 maanden geleden

Jup, 5+6 en hier ook! Schijnt erbij te horen.. soms doet het me ook echt pijn!!

2 maanden geleden

Reactie op Ansjepansjekevertje1

Pcm en kruikje. Ik heb ook enorm misselijkmakende biikpijnen gehad rondom m ...
Thanks voor de tip. Pcm net ingenomen, hopelijk zakt het.

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Ik ook 5+2 en zelfde klachten
Auch. Hopelijk gaat het snel over bij je!

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Jup, 5+6 en hier ook! Schijnt erbij te horen.. soms doet het me ook echt pi ...
Auch. Hopelijk gaat het snel over!

2 maanden geleden

Hoe gaat het met de buikpijn...ik heb het sinds vandaag ineens...ben 5+6 vandaag...herken t niet van mn vorige zwangerschap, dus maak me best een beetje zorgen

2 maanden geleden

Toch de verloskundige maar gemaild, die zegt part bij groei van de baarmoeder...dus hoop dat dat het dan gewoon is...nog een weekje tot de echo!

2 maanden geleden

5+6 en dezelfde klachten. Maak me ook wel zorgen, want had dit niet bij mijn eerste zwangerschap

2 maanden geleden

Hier ook, af en toe ook echt een menstruatiekramp.. maar het duurt gelukkig niet lang zakt snel weg komt en gaat. Ene dag meer ander dag weer niet/minder. Hebben meer soort van menstruatiekrampen die komt en gaat?

2 maanden geleden

Ik heb ook menstruatie achtige krampen vanaf 5 weken ongeveer. Vanmorgen de eerste echo gehad met 6 weken en alles zag er goed uit! 🥰 Het hoort er gewoon bij, je baarmoeder is aan het groeien en je banden rekken al wat op.

2 maanden geleden

Reactie op Fleur98

Ik heb ook menstruatie achtige krampen vanaf 5 weken ongeveer. Vanmorgen de ...
Wat fijn dat alles goed eruit zag! Ik heb ook na paar dagen moet als goed is dan ook 6 weken zijn. Wat hebben ze allemaal kunnen zien bij jou? Al kloppend hartje🤗??

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Wat fijn dat alles goed eruit zag! Ik heb ook na paar dagen moet als goed i ...
Jazeker! Een sterk kloppend hartje, maar verder nog weinig vorm erin te onderscheiden hoor 😅

2 maanden geleden

Ah wat leuk! In iedergeval mooi kloppend hartje gezien, derest komt van zelf🤗