15 Reacties

4 maanden geleden

Heb je de verloskundige gebeld? Altijd goed om hun in te lichten. Een beetje bloed kan geen kwaad, dit had ik ook met mijn eerste zwangerschap- uiteindelijk gewoon een gezond zoontje gehad. Bij mijn vorige zwangerschap was het wel meer dan een beetje bloed. Als het een heel maandverband or meerdere maandverbanden vult zoals een ongesteldheid is de kans groot dat het een miskraam is. Hopelijk is er niks aan de hand, maar zeker wel goed om in de gate te houden 💙

4 maanden geleden

Ik had dit zaterdag tegen de avond. Zondag nog een heel klein beetje. Nu is het weg. wel nog wat krampjes maar dat hoort erbij denk ik. Morgen bel ik de VK om een vroege echo te krijgen volgende week. Mijne staat pas gepland als ik 9 weken ben.

4 maanden geleden

Ik had dit zondag ook. 3x beetje bloedverlies bruin/rood. Na zondag middag is het gestopt tot nu. Ik zou even bellen met de verloskundige! Bij mij adviseerde ze wel te wachten tot vrijdag (dan staat een nieuwe echo gepland met 6+3). Dan moet het hartje kloppen en anders is het idd niet goed.. of eerder bellen als ik weer bloedverlies heb.

4 maanden geleden

Ik had dit zaterdag tegen de avond. Zondag nog een heel klein beetje. Nu is ...
Ik krijg morgen een echo, 6+1. Maak me echt heel erg zorgen, want mijn symptomen nemen ook af..

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Ik krijg morgen een echo, 6+1. Maak me echt heel erg zorgen, want mijn symp ...
Ah ja dat is vervelend, hou je ons op de hoogte? Ik heb sowieso geen symptomen dus maak mij ook een beetje zorgen.. 🤞🏻

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Ik krijg morgen een echo, 6+1. Maak me echt heel erg zorgen, want mijn symp ...
Wat vervelend die onzekerheid. Symptomen kunnen afnemen en weer toenemen. Symptomen zeggen niet altijd wat, maar ik begrijp je onzekerheid heel erg goed. Hopelijk morgen goed nieuws. Ik hoop het voor je.

4 maanden geleden

Hey, hoe was het bij de echo? 🤞🏻

4 maanden geleden

Hey, hoe was het bij de echo? 🤞🏻
Ze konden niks zien, alleen de holte waar het vruchtje hoort te zitten. Eerst zei ze 90% kans dat het een miskraam is. Toen zei mijn man dat mijn cyclus wel wat langer is, en dat ik vorige week vrijdag pas knal positief heb getest. De vk werd hier opeens positief van, want dat betekent dat ik nog maar 5 weken ben ipv 6, hierdoor kan ze ook nog niks zien en kan het zo zijn dat het alsnog gewoon goed gaat. Over 2 weken mogen we weer. Bloedverlies was vandaag ook echt minimaal, net heel raar, hele kleine bruine stipjes 2x met vegen, en nu net helemaal niks.. M’n borsten doen vandaag wel weer gigantisch pijn, dus symptomen zijn niet weg😁

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Ze konden niks zien, alleen de holte waar het vruchtje hoort te zitten. Eer ...
Hopelijk ben je inderdaad minder ver zwanger, dan je dacht en zit het allemaal goed. Spannend die wacht weten. Ik hoop voor je op goed nieuws.

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Ze konden niks zien, alleen de holte waar het vruchtje hoort te zitten. Eer ...
Duim hard voor jullie!

4 maanden geleden

Hopelijk ben je inderdaad minder ver zwanger, dan je dacht en zit het allem ...
Weken*

4 maanden geleden

Hopelijk ben je inderdaad minder ver zwanger, dan je dacht en zit het allem ...
Zolang ik nu geen rood bloed zie, heb ik weer hoop!❤️

4 maanden geleden

Ik denk dat het een miskraam wordt dames. Verlies nu rood bloed, heb menstruatie krampen en stolseltjes..

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Ik denk dat het een miskraam wordt dames. Verlies nu rood bloed, heb menstr ...
Wat verdrietig! Heel veel sterkte ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Ik denk dat het een miskraam wordt dames. Verlies nu rood bloed, heb menstr ...
Wat ontzettend verdrietig zeg. Heel veel sterkte.