10 Reacties

2 maanden geleden

Als het jou gerust stelt zal ik dat zeker doen!!!

2 maanden geleden

Ik doe het ook! Volgende week termijnecho maar een week ervoor een pretecho

2 maanden geleden

Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt.

2 maanden geleden

Toch besloten gewoon netjes af te wachten ik ben gelukkig al gerust gesteld wetende dat waar ik last van heb volgende week ook fysio voor heb

2 maanden geleden

Ik heb ook zaterdag een pretecho met 9 weken 🎉🎉

2 maanden geleden

Ik zou het persoonlijk zonde vinden van mijn geld en gewoon een week wachten, maar je moet echt doen wat voor jezelf het beste is.

2 maanden geleden

Zal het niet doen. Wij kregen toen met 12 weken te horen dat het een jongen werd. Met week 16 werd ons verteld dat we echt een dochter kregen! 🤭

2 maanden geleden

Hier had ik een pretecho met 6 weken omdat ik enorm veel stress had na een eerste miskraam (die vermoedelijk met 6 weken fout ging, bloeden kwam wat later). Toen met 8 weken een echo bij de gynaecoloog die maar enkele seconden duurde en ik in werd teruggezet. Daarom toch vandaag op 8+2 een nieuwe pretecho (maar heb dus niet eens het gevoel dat ik 2 dagen geleden een echo had, ging zo enorm snel zonder enige uitleg bij). Toen zei de gynaecoloog ook doodleuk dat ik binnen 4 weken terug mag komen rond 12 weken 😅 dus pretecho gepland met 10 weken. Als je een reden hebt tot zorg zou ik die pretecho nemen zodat je hopelijk gerust gesteld wordt. Als het gewoon spanning is zou ik wachten tot volgende week (goedkoper 🤪). Zelf een vraag: Weet iemand hoe dit dan werkt voor België? Ik had nu dus een belachelijk korte echo op 8 weken waarin ze heel snel meette en me teruggezet heeft. Volgende echo is pas rond 12 weken? Hoe berkenen ze hier dan de termijn? Ik las dat dit tussen 10 en iets dagen en 11 en iets dagen moet gebeuren? Ze vond mijn info over mijn eisprong (zwanger via inseminatie) niet belangrijk en ook de eersta dag van mijn laatste menstruatie hoefde ze niet te weten 🙃

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hier had ik een pretecho met 6 weken omdat ik enorm veel stress had na een ...
Bij mijn eerste 2 zwangerschappen was de termijn echo altijd rond de 12wk. Pas bij de jongste werd die vervroegd naar 10wk en dan de 13wk echo erbij. Weet niet hoe het voor België zit maar zo deed nl het nog in 2012/2016

2 maanden geleden

Ik heb het wel gedaan vorige week. Had al een vroege echo gehad maar na een miskraam had ik even bevestiging nodig voor mezelf dat het goed door groeit. Eerste echo was het een rijstkorrel en pret echo daarna was het echt een soort beertje. Vond het heel fijn om dat verschil even te zien.