6 Reacties

4 maanden geleden

Die krampen zijn er bij mij ook de ene periode wel en vervolgens weer even niet. Ik zou me daar niet te druk om maken. Ik vond het juist spannender als ze langere tijd aanhielden. Ik heb trouwens m’n eerste echo gehad en alles zag er goed uit met 6+5.

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde, bijna niet misselijk meer en nooit zere borsten gehad. Wel nog last van mn darmen en krampen. Ik hoor juist dat veel mensen steeds meer misselijk worden, maar ik merk er tnt niks van 😅 Weet niet goed wat t betekent. Ik ben vandaag ook 6 weken.

4 maanden geleden

Ik ben ook rond de 6 weken en heb hetzelfde! Woensdagnacht wel flink misselijk, do en vr vrijwel niet. Was do en vr ook niet supersupermoe. Maar vannacht zijn de klachten weer 3x zo hard terug gekomen. En gisteravond toch weer wat rugpijn en hele lichte buikkramp. Hoort erbij, die schommelingen. Geniet extra van de "rustige" dagen

4 maanden geleden

Ik ben morgen 8 weken. Ik heb vrijwel geen klachten. Mijn reuk is wel erg sterk en af en toe lichte krampen, en een soort vlagen van lichte misselijkheid. Als ik niet wist dat ik zwanger was zou ik het niet eens als dusdanig opmerken. Afgelopen donderdag de eerste echo. Alles zag er goed uit!

4 maanden geleden

Reactie op DDB92

Ik ben morgen 8 weken. Ik heb vrijwel geen klachten. Mijn reuk is wel erg s ...
Gefeliciteerd! Hier ben ik een weekje wel even ziek ervan geweest, meer het idee van een buikgriep door het kotsen, niet binnen houden en erg moe. Nu heb ik af en toe ook wat krampjes inderdaad maar vermoeidheid is vele malen minder en slecht slapen!

4 maanden geleden

Ik heb dat vandaag dus. Gelijk een broodje kroket opgevreten!