3 Reacties

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik ben maar gestopt met lezen van die topics en internet. De vk zei “je lichaam is hiervoor gemaakt, ga ervan uit dat het goed zit en geniet van deze tijd” Beetje jammer dat ik 100% van de tijd kotsmisselijk ben, maar verder heb ik haar advies opgevolgd en het los gelaten. Je bent nu zwanger, als het fout gaat, dan gaat het fout. Hier kun je niets aan doen. Laat het los en ga genieten van de tijd dat je niet ongesteld hoeft te worden en het wondertje dat groeit in je buik.

3 maanden geleden

Hee meis, ik snap het wel. Het is ook lastig wat je kunt verwachten zo'n eerste zwangerschap. Mijn ervaring na 9 zwangerschappen.. vertrouw op je gevoel en je lijf! Wat CBG ook al zegt, mocht het wel misgaan kun je er niets aan doen. Dat is de natuur. Vaak gaat juist wél goed. Alleen mensen schrijven vaak niet over hoe fijn hun leven is en hoe goed ze zich voelen. Houd dat in gedachte 😊 Probeer te genieten van dit moment. Een zwangerschap kan heel lang duren als je je gedachten niet verzet, al zijn het positieve gedachten (kamertje inrichten in je hoofd etc) of negatieve gedachten. Vertrouw op jezelf 💌

één maand geleden

Topic gesloten op verzoek van TS