7 Reacties

één maand geleden

Vandaag mijn 20 weken echo gehad en idd kwam geen beweging in. Moest springen, schudden zodat het gezichtje zichtbaar werd. Paar weken terug was het weer een drukke baby en konden niet eens echo foto's meekrijgen 😭😂

één maand geleden

Hi, ik dacht even dat je je eigen ego bedoelde haha maar je bedoelt echo denk ik. Ons meisje bewoog wel tijdens de echo maar niet zodanig dat de echoscopiste moeite had om haar te onderzoeken. Dus ik denk gewoon, normaal? Wel trappelen en zo, handen naar haar gezichtje, slokjes nemen, draaien. Hoezo dan, maak je je zorgen? Tijdens onze 13 weken echo en geslachtsecho was de baby ook best wel rustig hoor. Volgens mij is dat normaal? Of zei de echoscopiste er wat over…?

één maand geleden

Helaas wel, en de echoscopiste vind het dan nodig om 'em te pesten door druk die echokop te heen en weren in m'n pens 🫠. Ik ga volgend keer zeggen dat ze dat niet mag doen. En als ze dan niet goed kan kijken, prima, zo noodzakelijk vind ik echo's niet :).

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Hi, ik dacht even dat je je eigen ego bedoelde haha maar je bedoelt echo de ...
Haha bedoel echo ja 😂 nee ze zei niets hoor zei ook dat het normaal was maar was even benieuwd naar jullie bevindingen

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Helaas wel, en de echoscopiste vind het dan nodig om 'em te pesten door dru ...
Hahah ja hier ook moest van alles doen, nou top dan ben ik niet de enige haha

één maand geleden

Reactie op Es2025

Vandaag mijn 20 weken echo gehad en idd kwam geen beweging in. Moest spring ...
Haha ja dat moest ik dus ook vandaag, verder was alles goed hoor ik vroeg mij alleen af of dit erbij hoort haha

één maand geleden

Bij mij bleef meneertje juist niet stil liggen. Had ze hem eindelijk duidelijk op beeld draaide hij weer weg. Ze wenste me nog succes op het einde met zo’n drukke baby 🙃