211 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op manonster
Toch fijn als het staat, hoef je geen ikea kasten meer te monteren met een ...
Welke knopjes heb je gebruikt? Ik kan knopjes besteld van alie express.. maar die passen niet op m’n ikea hemnes ladekast
2 maanden geleden
Wij hebben vorige week geverfd en vandaag zijn de meubeltjes binnen gekomen, hebben vandaag alvast het kastje in elkaar gezet. De rest van de meubeltjes zetten we de aankomende weken in elkaar en daarna rustig aan de aankleding van de kamer beginnen. Ik merk wel dat nu de nesteldrang al begint, heb helemaal het gevoel alles zo snel mogelijk af moet haha 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Bammie13
Begonnen met verven. Moet nog een zon boven komen
Verder de meubeltjes wel ...
Dit was ons geboorte kaartje bij de 1e 🥹 mooi!
2 maanden geleden
Wij gebruiken de babykamer van onze oudste zoon opnieuw gezien we volgend jaar gaan uitbouwen en er dan ruimte komt voor onder andere twee extra slaapkamers.
Onze oudste zoon heeft een "Raad eens hoeveel ik van je hou" (naar het boek van Sam Mcbratne) kamer.
2 maanden geleden
Reactie op Kiimi
Wij gaan pas beginnen als ie er is. De eerste 4/5/6 maanden slaapt ie toch ...
Dat is hier ook zo, haha. Eigenlijk wil ik wel beginnen omdat ik dat leuk vind, maar het wasrek en de strijkplank staan nu nog zo praktisch in het kamertje. Daarbij denk ik steeds, nog even wachten tot.... eerst was het 20 weken echo, nu 24 weken levensvatbaar. Merk toch dat ik nog wat onzeker ben
2 maanden geleden
Wij zijn helemaal klaar sinds 2 weken. Alles is geverfd, fauteuil gekocht, commode staat op en is ingeruimd. Alleen bedje moet nog geleverd worden. Het is wel ook een opslag voor de kinderwagen en de box enz. Klamboe enzo zet ik nu nog niet op, dat heeft dan zoveel stof tegen de tyd dat het februari is 😂
2 maanden geleden
Reactie op LV00
Oh wauw gaaf! Zoiets wil ik dus ook gaan schilderen voor mijn zoontjes kame ...
Wij hebben eerst geprobeerd uit de lisse pols met krijt op de muur te tekenen
Maar daar waren we niet tevreden mee.
Later met een projector een voorbeeld op de muur gedaan en toen de lijnen gezet. We dachten toen dit klopt nog niet. Maar zijn het toch gaan maken en werd toen best naar ons zin.
Verder belangrijk om te starten met de bovenste kleur en dan naar beneden werken met de andere kleuren zo komt er mooi diepte in.
Veel succes!