95 Reacties

24 dagen geleden

Deze nog gekocht vandaag toevallig voor erbij

24 dagen geleden

We hebben net de verf gekocht voor de muren, die willen we komende weekend verfen. En de meubeltjes hebben we al in huis en in elkaar. En ik heb leuke stickers besteld voor de kast (we kozen een Pax kast voor de groei) en de muren.

24 dagen geleden

Nog bezig met het uitruimen van de "kamer to be". Maar hier is onze inspiratie. Met tera cotta, salie, olijf kleuren erin

24 dagen geleden

Reactie op manonster

Toch fijn als het staat, hoef je geen ikea kasten meer te monteren met een ...
Welke knopjes heb je gebruikt? Ik kan knopjes besteld van alie express.. maar die passen niet op m’n ikea hemnes ladekast

24 dagen geleden

Book ons komt er geen babykamer tot we verhuist zijn in juni/ juli. Tot die tijd is het commode bij ons op de slaapkamer en een co-sleeper naast het bed.

24 dagen geleden

Reactie op februari2022mama

Welke knopjes heb je gebruikt? Ik kan knopjes besteld van alie express.. ma ...
Zou ik inderdaad ook graag willen weten!

24 dagen geleden

Reactie op Alili95

Nog bezig met het uitruimen van de "kamer to be". Maar hier is onze inspira ...
Zelfde smaak die heb ik besteld zonder kast 😍

24 dagen geleden

Reactie op februari2022mama

Welke knopjes heb je gebruikt? Ik kan knopjes besteld van alie express.. ma ...
Deze zijn van xenos

24 dagen geleden

Reactie op Annnna86

Zou ik inderdaad ook graag willen weten!
Zijn van xenos

24 dagen geleden

Wij hebben vorige week geverfd en vandaag zijn de meubeltjes binnen gekomen, hebben vandaag alvast het kastje in elkaar gezet. De rest van de meubeltjes zetten we de aankomende weken in elkaar en daarna rustig aan de aankleding van de kamer beginnen. Ik merk wel dat nu de nesteldrang al begint, heb helemaal het gevoel alles zo snel mogelijk af moet haha 🤣

24 dagen geleden

Reactie op Bammie13

Begonnen met verven. Moet nog een zon boven komen Verder de meubeltjes wel ...
Dit was ons geboorte kaartje bij de 1e 🥹 mooi!

24 dagen geleden

Wij gaan eerst de zolder nog verbouwen en daarna pas babykamer dus duurt echt nog maand of 2/3 denk ik 😅🫣 ben er dus nu nog helemaaaal niet mee bezig maar komt vast een punt dat ik hier over ga stressen 😂

23 dagen geleden

Wij gebruiken de babykamer van onze oudste zoon opnieuw gezien we volgend jaar gaan uitbouwen en er dan ruimte komt voor onder andere twee extra slaapkamers. Onze oudste zoon heeft een "Raad eens hoeveel ik van je hou" (naar het boek van Sam Mcbratne) kamer.

23 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Wij gaan pas beginnen als ie er is. De eerste 4/5/6 maanden slaapt ie toch ...
Dat is hier ook zo, haha. Eigenlijk wil ik wel beginnen omdat ik dat leuk vind, maar het wasrek en de strijkplank staan nu nog zo praktisch in het kamertje. Daarbij denk ik steeds, nog even wachten tot.... eerst was het 20 weken echo, nu 24 weken levensvatbaar. Merk toch dat ik nog wat onzeker ben

23 dagen geleden

Wij zitten nu in week 18 en zijn op tijd begonnen. Het is onze eerste en de babykamer was een studeerkamer. Er viel dus veel papierwerk uit te zoeken. We hebben nu goed voor ogen wat we willen. Dat scheelt een bult stress

23 dagen geleden

Wij zijn helemaal klaar sinds 2 weken. Alles is geverfd, fauteuil gekocht, commode staat op en is ingeruimd. Alleen bedje moet nog geleverd worden. Het is wel ook een opslag voor de kinderwagen en de box enz. Klamboe enzo zet ik nu nog niet op, dat heeft dan zoveel stof tegen de tyd dat het februari is 😂

23 dagen geleden

Reactie op LV00

Oh wauw gaaf! Zoiets wil ik dus ook gaan schilderen voor mijn zoontjes kame ...
Wij hebben eerst geprobeerd uit de lisse pols met krijt op de muur te tekenen Maar daar waren we niet tevreden mee. Later met een projector een voorbeeld op de muur gedaan en toen de lijnen gezet. We dachten toen dit klopt nog niet. Maar zijn het toch gaan maken en werd toen best naar ons zin. Verder belangrijk om te starten met de bovenste kleur en dan naar beneden werken met de andere kleuren zo komt er mooi diepte in. Veel succes!

23 dagen geleden

De babykamer moet nog gemaakt worden haha, maar ik heb wel al een bedje en commode gekocht!

23 dagen geleden

Reactie op Hansje87

De babykamer moet nog gemaakt worden haha, maar ik heb wel al een bedje en ...
Heel leuk, waar is deze van?

23 dagen geleden

Reactie op MBaby1

Heel leuk, waar is deze van?
Pinio Miloo heet het merk! Gekocht bij beddies.nl