24 Reacties
één maand geleden
20+3, kamer is klaar!!
Alleen de behang muur is nieuw, de blauwe muur was er al. Commode was er ook al, net als de kallaxkast en de gordijnen. Dus we hebben behangen, plinten gedaan en bedje opgebouwd. Nu vooral nog aankleding (vloerkleed, baby-dingen op de muur, etc)
Ja, ik ben heel vroeg. We hebben dit in de zomervakantie al gedaan omdat we dan tijd hadden. En ik vind het heel prettig om concreet met zoiets bezig te zijn, zeker in die periode dat je zwangerschap nog zo abstract is...
één maand geleden
En de andere kant van de kamer. Dus de meuk moet nog weg, en de aankleding wat beter😉
één maand geleden
Mijn man heeft nu 3 weken vakantie (en hierna weinig vrije tijd meer), dus wij hebben de basis nu gedaan 🥰.
De Ikea kast krijgt nog zelfde kleur handgrepen en houten indeling (staat al klaar voor de verwarming ☺️), die matcht bij de Myllra ledikant/commode..
Wil met de babykamer wel klaar zijn voor de drukte van de feestdagen (eind november), dus hierna op het gemakje bezig met de aankleding (gordijnen, stoel, kleedje, muurstickers, behang voor de in de kast etc).
Gaat stiekem meer tijd in zitten, dan je vooraf hoopt 🤭.
één maand geleden
Wat leuk al die kamertjes die af zijn en wat zijn ze mooi’ Wellicht ter geruststelling voor mensen die denken dat ze te laat beginnen. Ik heb er nog niks aan gedaan en ik denk dat wij dit pas in december doen 😅. Bij mijn eerdere 2 baby’s begon ik er ook pas laat aan 😆. Wellicht vooral doordat ik nog veel klachten heb, heb ik er niet zoveel zin in maar het komt binnenkort vanzelf wel 😀.
één maand geleden
Tijd om mezelf even uit te lachen. Wij zitten midden in de verbouwingen, laat ons zeggen dat er momenteel een ruïne is 😬🙈Er is nog wel wat werk qua schuren, afwassen, schilderen, plaatsen van de verwarming ed. Gelukkig heb ik wel al wat spulletjes gekocht en kunnen we een groot deel hergebruiken van ons eerste kindje.
Maar in mijn hoofd ziet het er alvast heel mooi uit hoor 🤩🤭
één maand geleden
Reactie op Lisavnbk
Wat leuk al die kamertjes die af zijn en wat zijn ze mooi’ Wellicht ter ger ...
Haha hier hetzelfde.. nog niks. Mensen zijn in shock als je dat zegt. Kom op..pas 20 weken 🤰. Baby heeft co-sleeper nodig en commode..die zijn er echt wel eind februari 🤭 als het kamertje af is..is mooi meegenomen. Misschien komen er nog "black friday deals"?