24 Reacties

15 dagen geleden

21+6 en alleen de muren geverfd. Dus volg even mee ☺️

15 dagen geleden

22+1 en wij hebben de kamer al geschilderd (paar weken geleden), gordijnen hangen. Vandaag onze stoel ontvangen. Volgende week komt de kast en over 3 weken komt de rest van de kinderkamer.

15 dagen geleden

20+3, kamer is klaar!! Alleen de behang muur is nieuw, de blauwe muur was er al. Commode was er ook al, net als de kallaxkast en de gordijnen. Dus we hebben behangen, plinten gedaan en bedje opgebouwd. Nu vooral nog aankleding (vloerkleed, baby-dingen op de muur, etc) Ja, ik ben heel vroeg. We hebben dit in de zomervakantie al gedaan omdat we dan tijd hadden. En ik vind het heel prettig om concreet met zoiets bezig te zijn, zeker in die periode dat je zwangerschap nog zo abstract is...

15 dagen geleden

Bedje met hemeltje van mijn ouders

15 dagen geleden

En de andere kant van de kamer. Dus de meuk moet nog weg, en de aankleding wat beter😉

15 dagen geleden

Hier zo goed als klaar, alleen de echte aankleding nog 😄 Zal dit weekend even een foto maken in daglicht, heb alleen filmpjes maar die kan ik hier niet uploaden 😂

15 dagen geleden

Mijn man heeft nu 3 weken vakantie (en hierna weinig vrije tijd meer), dus wij hebben de basis nu gedaan 🥰. De Ikea kast krijgt nog zelfde kleur handgrepen en houten indeling (staat al klaar voor de verwarming ☺️), die matcht bij de Myllra ledikant/commode.. Wil met de babykamer wel klaar zijn voor de drukte van de feestdagen (eind november), dus hierna op het gemakje bezig met de aankleding (gordijnen, stoel, kleedje, muurstickers, behang voor de in de kast etc). Gaat stiekem meer tijd in zitten, dan je vooraf hoopt 🤭.

14 dagen geleden

Redelijk af, denk ik. Ben er heel tevreden mee!

14 dagen geleden

😁

13 dagen geleden

🩵

13 dagen geleden

Reactie op babybabyx

🩵
Dit ziet er heel mooi uit, net zoals ik wil, mag k vragen waar alles vandaan komt.

13 dagen geleden

Wat leuk al die kamertjes die af zijn en wat zijn ze mooi’ Wellicht ter geruststelling voor mensen die denken dat ze te laat beginnen. Ik heb er nog niks aan gedaan en ik denk dat wij dit pas in december doen 😅. Bij mijn eerdere 2 baby’s begon ik er ook pas laat aan 😆. Wellicht vooral doordat ik nog veel klachten heb, heb ik er niet zoveel zin in maar het komt binnenkort vanzelf wel 😀.

13 dagen geleden

💗💗💗

12 dagen geleden

Wij vandaag de boel opgeruimd, en opgebouwd 🥰

12 dagen geleden

Wij moesten eerst nog andere dingen in huis klussen voor we echt aan de slag kunnen met de babykamer. Maar hij is in ieder geval zo goed als leeg en kunnen binnenkort de commode en kast neer gaan zetten

12 dagen geleden

Tijd om mezelf even uit te lachen. Wij zitten midden in de verbouwingen, laat ons zeggen dat er momenteel een ruïne is 😬🙈Er is nog wel wat werk qua schuren, afwassen, schilderen, plaatsen van de verwarming ed. Gelukkig heb ik wel al wat spulletjes gekocht en kunnen we een groot deel hergebruiken van ons eerste kindje. Maar in mijn hoofd ziet het er alvast heel mooi uit hoor 🤩🤭

9 dagen geleden

Reactie op Es2025

Dit ziet er heel mooi uit, net zoals ik wil, mag k vragen waar alles vandaa ...
Heyy ja de babykamer komt van baby en tiener en de kamer heet Noël wit, het kleedje heb ik van de action en het aankleed kussen en hoes zijn van jollein

9 dagen geleden

Reactie op babybabyx

Heyy ja de babykamer komt van baby en tiener en de kamer heet Noël wit, het ...
Het kamertje is nog niet helemaal klaar moet nog een beetje aangekleed worden. De muurverf heb ik laten mengen bij de gamma

8 dagen geleden

Reactie op YH89

Mijn man heeft nu 3 weken vakantie (en hierna weinig vrije tijd meer), dus ...
De Myllra is niet meer aan te komen ☹️ gaat uit assortiment. Vind deze ook zo leuk!

8 dagen geleden

Reactie op Lisavnbk

Wat leuk al die kamertjes die af zijn en wat zijn ze mooi’ Wellicht ter ger ...
Haha hier hetzelfde.. nog niks. Mensen zijn in shock als je dat zegt. Kom op..pas 20 weken 🤰. Baby heeft co-sleeper nodig en commode..die zijn er echt wel eind februari 🤭 als het kamertje af is..is mooi meegenomen. Misschien komen er nog "black friday deals"?