25 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Feather7

Wat erg om te lezen 😔 ik hoop ook heel erg voor je dat het allemaal natuur ...
Maandag zagen ze helemaal niks in mijn baarmoeder. Gisteren zagen ze wel een klein zwart stipje maar dat kon ook iets van een bloedophoping ofzo zijn. Als mijn hcg waarde verdubbeld zou zijn had ik misschien nog een beetje hoop maar adhv mijn hcg waarde weten ze al dat het iig geen gezonde zwangerschap is. Hij is heel minimaal gestegen ten opzichte van maandag.

2 maanden geleden

Reactie op sannix

Maandag zagen ze helemaal niks in mijn baarmoeder. Gisteren zagen ze wel ee ...
Dan hoop ik hoe stom het ook klinkt echt voor je dat het een gewone miskraam is en geen zwangerschap onbekende locatie. Heel veel sterkte 🌷

2 maanden geleden

Reactie op Feather7

Dan hoop ik hoe stom het ook klinkt echt voor je dat het een gewone miskraa ...
Dit hoop ik ook. Hopelijk ben ik er snel van af. Dankjewel 🙏🏽

2 maanden geleden

Wat een vreselijke gedoe is dit toch. Ik zit in precies dezelfde situatie, ik zou eigenlijk niet eens zwanger moeten kunnen worden zonder eileiders. Mijn hcg is 363 en na het meten van het zwarte vlekje kwamen ze uit op 5+5week. Mijn eigen berekening was 5+2. Ik heb alleen geen eileiders dus de kans op een bbz is zo ontzettend groot. Je kunt dus een pseudosac hebben, dan heb je alsnog een bbz maar vormt je baarmoeder een vochtzakje. Wel fijn om alle positieve verhalen te lezen van de meeste dames, alvast voorzichtig gefeliciteerd aan degene die al positief bericht hebben en de wachtende onderons, good Luck, de wonder zijn de wereld nog niet als ik al zwanger kan worden zonder eileiders 😅😂

2 maanden geleden

Wat een vreselijke gedoe is dit toch. Ik zit in precies dezelfde situatie, ...
Wat vervelend allemaal. Ook dat je dan zelf maar een logica verzint door alle feiten aan elkaar te knopen. Hoe is het nu met je?