129 Reacties

2 maanden geleden

O geloof dat dit de groep feb 25 is. Dan is er nog weinig bekend gemaakt denk.

2 maanden geleden

Wij gaan voor zo iets in het bos! In die richting dan… kan natuurlijk ook wat anders worden. Wij hebben in juni een shoot geboekt samen met ons dochtertje van 2,5, zoooo zin in!

2 maanden geleden

Als ik het aan me schoon family bekent maak doe ik dat of rond de verjaardag van me partner of rond de kerst en dan krijgen ze allemaal een rompertje met er op oom of tante en oma er op en daar doe ik dan een foto van een echo bij of me uitgerekende datum

2 maanden geleden

Reactie op lovemaryandel

Als ik het aan me schoon family bekent maak doe ik dat of rond de verjaarda ...
Kerst? Knap dat u het zo lang geheim kan houden 🤭 Dat kan ik echt niet , en heb dan (als het goed is) als een flinke buik 😁

2 maanden geleden

Ik heb zwangerschap testen laten maken op hout met daarop de de uitgerekende maand 🤰🏼 Die ga ik geven 💗

2 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Kerst? Knap dat u het zo lang geheim kan houden 🤭 Dat kan ik echt niet , e ...
Ik kan me schoonfamily lang uit de weg gaan

2 maanden geleden

Reactie op lovemaryandel

Ik kan me schoonfamily lang uit de weg gaan
Me schoon family mag me niet zo als hun naar ons komen vragen ze eerst of ik thuis ben als ik thuis ben zeggen ze vaak o kom dan maar naar ons tegen me partner en als ik niet thuis ben komen ze wel naar ons huis dus op die manier is het lekker makkelijk om het lang geheim en verborgen te houden

2 maanden geleden

Reactie op lovemaryandel

Me schoon family mag me niet zo als hun naar ons komen vragen ze eerst of i ...
Dat is wel heel jammer.

2 maanden geleden

Bij ons weten opa en oma’s het al, ons broers weten het nog niet en die gaan we het zo vertellen met een houten kaart. De 2 oudste nichtjes krijgen een tshirt met ik word grote nicht en de 2 kleintjes zijn we nog niet over uit.. naar de rest/ vrienden en kennissen weten we nog niet.

2 maanden geleden

Reactie op Anoniempje232

Bij ons weten opa en oma’s het al, ons broers weten het nog niet en die gaa ...
Leuk dit!!!!!! Waar kan je dit laten maken?

2 maanden geleden

Wij vertellen het onze ouders persoonlijk en de rest van onze familie en vrienden sturen we dit kaartje van Hippe Geboortekaartjes: https://hippe-geboortekaartjes.nl/wenskaarten/wenskaart/kaart-voor-aankondiging-zwangerschap-met-kleertjes-aan-waslijn

2 maanden geleden

Dit had ik gedaan met mijn vorige zwangerschap.

2 maanden geleden

Wij hebben het op allerlei manieren gedaan bij onze zoon. Mijn moeder werd 50 en gaf een etentje met allemaal vrienden en familie en wij hebben toen onder de tapas placemats een kaartje eronder geplakt en gezegd dat ze de placemat moesten omdraaien. Op vakantie achtergekomen dat we zwanger waren en de rompers meegenomen als cadeautje van vakantie en aan onze ouders en broer zussen gegeven. De spel kaarten aan beste vrienden toen we potje keezen waren die kaart ertussen gedaan. De 2 flessen wijn voor mijn beste vriendinnen. En de foto met schoenen voor de rest dit was met sinterklaar dus erbij gezet dat we een leuk cadeautje in onze schoen hadden gekregen.

2 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Leuk dit!!!!!! Waar kan je dit laten maken?
Bij hippe geboortekaartjes

2 maanden geleden

Wij zijn een weekendje weg met de vriendengroep, alleen niet iedereen is mee. Dit shirt had onze dochter vandaag aan bij binnenkomst. En dan deze foto gestuurd in de vrienden app voor de thuisblijvers .Voor de algemene bekend making ga ik nog iets anders verzinnen.😊

2 maanden geleden

Dit was bij de 1e. Dus nu zal het vast ook wel weer game gerelateerd worden🤭

2 maanden geleden

Mijn man en ik willen dit doen maar dan pas als ik dikke buik heb

2 maanden geleden

Aan mijn moeder klein kaartje plus armbandje eraan met de tekst erop. En gister aan de familie, klein doosje met ‘to be soon ‘opa’ ‘tante’ etc’ erin geschreven. Gewoon klein niet te overdreven haha

2 maanden geleden

🤗

2 maanden geleden

Wij hebben het alleen nog aan onze ouders verteld. We hadden een houtje kistje gevuld met witte watten + houten bordje met “baby coming soon” en een echo foto erbij😊