129 Reacties

één maand geleden

Dit was die van ons! Mijn man heeft een schip waarmee hij sportvissers mee de Noordzee op neemt. Dus dit vonden we wel een leuke manier 😄

één maand geleden

Deze om ons 2e wonder bekend te maken!

één maand geleden

Dit hebben wij gemaakt als bekendmaking 💙💗

één maand geleden

Dit wordt die van ons op de socials 🤍 Áls "zwanger" nog op de test staat na de termijn echo ( en deze is mooi en duidelijk) dan maak ik nog een foto met de echo er bij🥰

één maand geleden

Deze hebben wij gebruik voor op de socials 🤭🦖

één maand geleden

Met deze erbij 😄

één maand geleden

Deze stuurde ik naar mijn vriendinnen. 🩵🩷

één maand geleden

Bekendmaking voor op de socials

één maand geleden

dit is onze foto; beide fanatieke fietsers (dus hoop dat ik dit lang mag blijven doen in de zwangerschap)

één maand geleden

Dit was die van ons vandaag voor Facebook. Verder al aan iedereen dichtbij verteld. Heb op fb nog wat kennissen dus wel leuk om t zo aan te kondigen. Verder gebruik ik niet veel social media

één maand geleden

Deze foto in lijstje aan familie gegeven

één maand geleden

Dit was die van ons… 🥰🥰 (Sokjes gehaakt door mijn in december overleden oma. ‘Toevallig’ had ze de sokjes nog op voorraad ❤️)

één maand geleden

Ik had mijn reveal filmpje online gezet met het geslacht. Een meisje 💕

één maand geleden

Deze hebben wij online gezet!

één maand geleden

🥰🌈🥰

één maand geleden

🥰🩵🩷🧸

één maand geleden

We hebben volgende week de 13 weken echo. Veel van directe familie en vrienden weten het al. Ons zoontje nog niet. Mijn partner heeft een echo apparaat op zijn praktijk staan, dus als het lukt willen we na de 13 weken echo met zoontje naar de praktijk rijden en een echo maken van m'n buik. Hij heeft dit ook bij zijn neefje zo gezien, dus moet wel duidelijk zijn 🥰 Enige kink in de kabel kan zijn dat m'n baarmoeder naar achter gekanteld ligt en mijn afgelopen 3 echo's allemaal inwendig moesten 🙈 We gaan volgende week ook op vakantie na de echo, dus misschien daar een leuke bekendmaking foto maken voor de buitenwereld ♥️

één maand geleden

Deze gebruikt voor de socials. Mijn man en ik zijn allebei cosplayers.

één maand geleden

Deze hebben mijn vriend en ik gebruik om het bekent te maken ( Zoals FB, Snap etc 🥰 )

één maand geleden

Deze gisteren online gezet.