12 Reacties

3 dagen geleden

Hegen en glazen flessen

3 dagen geleden

Lansinoh glazen fles. En ik heb het bij mijn zoontje echt gemerkt tussen plastic en glas, want na het wassen stinkt de plastic naar melk en de glazen is geurloos.

3 dagen geleden

Reactie op Mysecret

Lansinoh glazen fles. En ik heb het bij mijn zoontje echt gemerkt tussen pl ...
Deze hebben wij ook idd.

3 dagen geleden

Ik ga sowieso voor glazen flessen, alleen de spenen zijn wel van plastic volgens mij 😫

3 dagen geleden

Reactie op Cherreyy

Hegen en glazen flessen
Inderdaad deze. Maar als je een gezond kindje hebt die op een normaal termijn geboren is dan hoef je eigenlijk alleen voor het eerste gebruik uit te koken. Daarna gewoon met de hand afwassen of in de vaatwasser.

3 dagen geleden

Je kunt ook gewoon de dr.Brown in glazen flessen kopen!

3 dagen geleden

Wij hebben de we too flessen gekozen deze keer. Die zijn van hetzelfde materiaal gemaakt als de hegen flessen! We hebben slechte ervaringen met glas, en onze opvang doet ook niet aan glazen flessen.

3 dagen geleden

Glazen flessen! Tot nu toe is er maar 1 stuk gegaan. Ik hou 'm normaal altijd vast tijdens het voeden. Maar ik was in het ziekenhuis en natuurlijk net aan de beurt. Dus ik liet hem even zelf drinken. Wel met een soort thermos zak er omheen, voor het geval dat. Ineens gooide hij 'm met kracht op de grond. Daar kon hij dus niet tegen. Gelukkig zat al het glas in de thermoszak en was de melk zo goed als op. Maar hier dus voor de rest heel tevreden!

3 dagen geleden

Reactie op Mysecret

Lansinoh glazen fles. En ik heb het bij mijn zoontje echt gemerkt tussen pl ...
was je ze wel af na gebruik? Want wij hebben bij ons eerste dochtertje MAM flessen en die stinken alleen als we ze niet afwassen en afdrogen na een aantal keren. Ik blijf bij de MAM fles. Inmiddels is onze dochter zo oud (dit doet ze al een poosje, is 20 maanden) dat ze zelf de fles pakt en drinkt maar ze gooit er ook mee… en dan gaan ze niet kapot 😉

3 dagen geleden

Life factory glazen flessen, door de siliconen hoes kunnen ze tegen een stootje, ze zijn bij ons wel eens gestuiterd zonder kapot te gaan. Vind de aanslag die op een gegeven moment in de plastic flessen blijft zitten ook viezig, ook al was je ze goed af.

2 dagen geleden

Reactie op Greidanus1991

was je ze wel af na gebruik? Want wij hebben bij ons eerste dochtertje MAM ...
Haha, tuurlijk was ik ze. Maar mijn zoontje is al ouder en drinkt de fles midden in de nacht op. Ik merk het zelf ook als ik een plastic of glazen fles gebruik. Het gaat wel soms stuk, maar dat is met elk glas.

één dag geleden

Glazen fles van Bambino en dr Brown vind ik fijn