9 Reacties

2 maanden geleden

Ik weet van vrienden dat zij hun eerste kindje verloren met +- 9 wk, miskraam. Hun tweede kindje, een zoon, bleek geen nieren aangemaakt te hebben en dus overlevingskans nihil. Dat is een vroeggeboorte geworden met +-18 weken. En ze zijn toen na ruim een jaar proberen zwanger geraakt en hebben net een maand een gezonde zoon.

2 maanden geleden

Wat ik er nog even bij wil zeggen voor de mama’s die moeten wachten op hun echo: maak je niet druk!! Geniet van jullie mooie zwangerschap en onthoud dat het vaker goed gaat dan slecht en ik gewoon botte pech heb gehad. Voor jullie het weten ligt er een prachtig kindje in jullie woonkamer. 🤍

2 maanden geleden

Wat een enorm verdrietig nieuws.... Wij zijn ruim 2 jaar bezig. 1e miskraam was in nov '22. Daarna duurde het heel lang voor we weer zwanger raakte. Na groen licht zouden we in januari dit jaar starten met IVF. Maar toen bleek ik zwanger. Helaas weer een miskraam die opgewekt moest worden rond de 10 weken. In april gestart met IVF. Na de 1e terugplaatsing een positieve test maar begon 2 dagen later spontaan te bloeden. Miskraam nummer 3😭 Voor we verder konden met de volgende terugplaatsing moesten we een cyclus afwachten. Helaas werd ik maar niet ongesteld. Maar dat had een reden, ik was tussendoor gewoon spontaan zwanger😍 En bij de echo zagen we niet 1 maar 2 kloppende hartjes❤️ Dus na ruim 2 jaar proberen, met zelfs een beetje hulp zijn we nu eindelijk zwanger. Nog heel pril 7+2 maar al wel een hele goeie echo gehad🙏🏿 Nu vertrouwen dat het dit x wel goed gaat. Bij ons niet bij nummer 3 maar de 4e x pas dat het goed zit (ligt bij ons ook aan de leeftijd zeggen ze. Partner is 46 en ik 39) Hoop voor jou dat je miskraam snel op gang komt. Wacht je af tot het spontaan komt? Of ga je het opwekken? Iedereen rouwt op zijn/haar eigen manier. Ik heb de testen en de echo bewaard in een doosje. En het hielp mij om het met mensen te delen door er over te schrijven. Nogmaals heel veel sterkte en neem vooral je tijd🤍😘

2 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig voor je. Ik heb zelf twee verliezen gehad. Eerste in 2019 (eerste trimester) en tweede in 2022 (tweede trimester). Daarna bijna meteen weer zwanger geraakt en wij hebben nu een gezonde zoon van 1,5 jaar. Ik hoop voor jou/jullie dat je gauw zwanger raakt en het drie keer is scheepsrecht is. Heel veel sterkte met dit verlies en als je wil kletsen mag je me altijd een PB/vriendschapsverzoek sturen. Dikke digitale knuffel voor jou.

2 maanden geleden

Reactie op Loenen123

Wat ik er nog even bij wil zeggen voor de mama’s die moeten wachten op hun ...
Wat aardig van je dat je dit nog schrijft. Tuurlijk is het waar, maar dat je nu aan anderen denkt, vind ik wel sterk van je.

2 maanden geleden

Allereerst heel veel sterkte Ik zeg altijd en daar blijf ik bij ons gevoel als moeder spreekt boekdelen wij weten wel degelijk wat wij voelen in ons lichaam. Had je overigens nog wel symptomen of waren die afgezakt ? Ik had ook een hartje wat stil was op de echo in feb en voor mijn gevoel waren de dagen ervoor dus de klachten afgezwakt

2 maanden geleden

Och wat een verdrietig nieuws 😥. Heel veel sterkte 🤍 En ja ik ken een succesverhaal. Vriendin van mij heeft 2 miskramen gehad en de 3e is haar gezonde dochter van nu bijna 1.5 ❤️ houd hoop

2 maanden geleden

Ja zeker!! Wat een verdriet!! Bij ons zijn de eerste 2 zwangerschappen uitgedraaid op een miskraam. Ik was het vertrouwen echt kwijt. Daarna na de laatste miskraam gelijk de volgende cyclus zwanger en zij is vorig jaar zomer geboren!! Nu voor de 4e keer zwanger en hoop dat dit goed gaat om in februari onze tweede te verwelkomen!

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu met je @loenen123?