Hoi dames,
Zijn er meer die zo vroeg in de zwangerschap blaasonsteking hebben gehad?
Ben nu schatting rond de 6 weken..
En ik had vorige week zaterdag urine ingeleverd, had daarna gelijk uitslag werd gezegd dat er wel wat bacteriën in zitten maar dat ze t op kweek gaan zetten.
Ze hebben t ook in de oven ofso gezet om te kijken of de bacteriën groeien, en ja het schijnt tog “beginnende blaasonsteking” kunnen zijn, in iedergeval zaten wel bacteriën in.
Dus advies was tog om te starten met antibiotica voor een week te nemen.
Ik heb bij mijn 1e dus ook gehad en daar had ik vreselijke klachten, dit keer dus niet en af en toe misschien wat branderig gevoel maar niet heftig 😦
Maar goed ik volg in iedergeval advies van de ha, en ben gestart met de antibiotica voor t geval dat het straks erger wordt!
Zijn er meer die blaasonsteking hebben gehad met bijna geen klachten eigenlijk?
Ik heb ook meteen een blaasontsteking te pakken. Ik ben hier ook wel gevoelig voor - dus het was meteen raak. Ik probeer het nu weg te drinken; maar als dat niet lukt neem ik antibiotica.
Ik heb ook meteen een blaasontsteking te pakken. Ik ben hier ook wel gevoel ...
Ag.. goed blijven drinken indd, ik probeer nu ook veel meer te drinken en af en toe cranberrysap. Ik ben echt geen water drinker eigenlijk maar ja het zou wel moeten nu vooral tijdens de zwangerschap …
Bij zwangerschap kan het zijn dat je weinig klachten hebt. Bij zwangerschap is kans op ernstiger ziek worden groter, vandaar dat advies altijd antibitica is. Thuisarts.nl. kan je dit ook vinden. Gemaakt door artsen op basis van wetenschap.