7 Reacties

4 maanden geleden

Het kan inderdaad van het drukken zijn en dat er wat bloed is blijven zitten, waardoor het nu bruin is. Zolang je geen stolsels verliest, en het niet enorm veel is, niet teveel zorgen maken ❤️

4 maanden geleden

Wat vervelend. Om je gerust te stellen: bruin bloed is oud bloed. Grote kans dat het nog wat bloed van gisteren is. Ik zou me zolang het niet meer of helderrood wordt, je geen buikkrampen hebt en geen stolsels verliest geen zorgen maken. Sterkte en heel veel succes voor morgen.

4 maanden geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap heel vaak wat bloedverlies gehad in het eerste trimester. God wat heb ik me vaak zorgen gemaakt! Vooral vaak na nr2 door de druk. Was altijd lichtroze of bruin. Er loopt hier nu een vrolijk meisje rond van 1 🥰. Mijn vk zei altijd dat ik moest bellen als het helderrood was en meer dan een 2euro munt. 🍀

4 maanden geleden

Dankjulliewel voor jullie reacties. Helaas kregen we vanmorgen met de echo geen goed bericht. Het bloedverlies wordt meer. De lengte klopt niet en de hartslag van het embryo is veel te langzaam. Helaas.. intens verdrietig

4 maanden geleden

Reactie op marielle8991

Dankjulliewel voor jullie reacties. Helaas kregen we vanmorgen met de echo ...
Och wat verdrietig 😥. Heel veel sterkte de komende tijd. Weet helaas ook hoe intens verdrietig zoiets is.. een hele dikke knuffel 🤍

4 maanden geleden

Reactie op marielle8991

Dankjulliewel voor jullie reacties. Helaas kregen we vanmorgen met de echo ...
Wat een verdrietig bericht. Ik had zo voor je gehoopt dat het niet zo zou zijn. Heel veel sterkte.

4 maanden geleden

Reactie op marielle8991

Dankjulliewel voor jullie reacties. Helaas kregen we vanmorgen met de echo ...
Wat vervelend! Heel veel sterkte 😕💫