11 Reacties

2 maanden geleden

Heyy 20 tot 40 procent van de vrouwen hebben bloed verlies tijdens de zwangerschap kan heel normaal zijn

2 maanden geleden

Hey, hoeveel weken ben je? Ik zit nu zelf helaas met hetzelfde op 8+5. Heb jij er ook buikpijn bij? Ik moet wachten tot woensdag voor een echo. Alles wat we kunnen doen is duimen dat het goed komt.. maar ik lees het vaker dus helemaal ongewoon is het niet.

2 maanden geleden

Reactie op MVGR

Hey, hoeveel weken ben je? Ik zit nu zelf helaas met hetzelfde op 8+5. Heb ...
6+3 Geen buikpijn en nog mega misselijk dus vind het echt zo gek Donderdag heb ik weer een nieuwe echo

2 maanden geleden

hier 1.5 week last van bloedingen gehad en daarna is het gestopt en goede echo's schijnt veel vaker te gebeuren zei mijn verloskundige

2 maanden geleden

Hey hey, ik ben nu 9 weken zwanger. Met ongeveer 6+2 heb ik dit ook gehad, maar het hartje klopt nog steeds en alles is gord

2 maanden geleden

Ik heb hier helaas ook last van vruchtje bleek halve centimeter te zijn dus ben nu teruggezet naar week 7. Morgenochtend echo voor de bloedingen.

2 maanden geleden

Hier al sinds 4+3 op en af last van roze/rood/bruin bloedverlies. Vandaag eerste echo gehad en een goed sterk kloppend hartje met 7+2 gezien. Mijn verloskundige zegt dat lichte bloedingen erg vaak voorkomen in het eerste trimester en dat het vaak onschuldig is 😅

2 maanden geleden

Reactie op januarymommy

Ik heb hier helaas ook last van vruchtje bleek halve centimeter te zijn dus ...
Helaas klopt het hartje niet en het groeien is gestopt.

2 maanden geleden

Reactie op januarymommy

Helaas klopt het hartje niet en het groeien is gestopt.
Wat verdrietig heel veel sterkte

2 maanden geleden

Dankjewel, succes met jullie zwangerschap!

2 maanden geleden

Ik heb vandaag weer een echo gehad mijn 4e al ivm bloedverlies. Ik ben vandaag 10 weken en alles zag er goed uit. De gynaecoloog die ik vandaag had ging verder kijken en wilde ook naar mijn baarmoederhals kijken en nu bleek dat ik last heb van ectoprion van de baarmoederhals. Ze zag het direct en kon me geruststellen dat dit verder geen kwaad kon. Wat een hele opluchting was aangezien ik al ruim 2 weken last heb van bloedverlies. Ik heb in het verleden een miskraam gehad en dit ging gepaard met krampen en bloedverlies. Die krampen heb ik nu niet. Het kan dus met bloedverlies in principe nog alle kanten op gaan maar hoeft niet altijd uit te lopen op een miskraam.