31 Reacties

2 maanden geleden

Hier na veel zeuren vandaag een echo gekregen met nog steeds helderrood bloedverlies en lage rugpijn maar alles was goed. ✨😩

2 maanden geleden

Reactie op Demirosamensonides

Hier na veel zeuren vandaag een echo gekregen met nog steeds helderrood blo ...
Hier kan ik zo boos om worden hè na heel veel zeuren het zou verdorie toch standaard moeten zijn dat je dan mag komen voor echo , we betalen allemaal genoeg zorgpremie ⚠️

2 maanden geleden

Ik ben nu 7 weken en heb bijna elke dag wel dat bij vegen roze bloed is meestal eind van de dag.. maar wat ik begreep is hoelang je geen buikpijn hebt en het geen rood bloed is moet je je geen zorgen maken… maar elke ochtend ben ik bang soms slaap ik niet uit angst elke x als ik naar de wc ga bid k dat het geen rood bloed is.. maar het is zo slopend heb al wel een echo gehad.. maar hou je vol als je roze bloed verlies ziet het komt goed!

2 maanden geleden

Reactie op Bababri

Ik ben nu 7 weken en heb bijna elke dag wel dat bij vegen roze bloed is mee ...
Bij mij dus echt helderrood en alsnog was het goed. Blijf goed voor jezelf en de baby zorgen❤️

2 maanden geleden

Vandaag rond half 6 verloor ik een klein stolsel en leek het daarna te vloeien. Ik mocht gelijk naar de vk. Ze maakte een inwendige echo en we zagen de baby en het hartje klopte goed wel zei ze dat de baby te dicht bij de baarmoedermond lag.. gister op de echo was alles nog goed. Vervolgens belt ze de echoscopist en zegt ze dat ik wss een miskraam krijg zonder dat ze dit tegen mij verteld. De echoscopist komt en wilt nog een inwendige echo maken we zien geen baby meer ze praten met elkaar en zeggen dan zou ze nu wel meer pijn moeten hebben en dat ik mooie eierstokken heb vervolgens moet ik van hun naar de wc en daar komt mijn levende vruchtje eruit jankend zat ik daar alleen en hoor hun in de andere kamer nog lachen over iets ik moest vragen om mijn telefoon, onderbroek en maandverband en kon niet geloven wat er gebeurde. Ik belde mijn moeder om me op te halen terwijl ik aan het wachten was zat ze echos te vergelijken en zegt ze wat raar het klopt helemaal niet met mijn echo misschien zit er toch nog iets. Blijkt dat ze naar mijn aller eerste echo zit te kijken en niet die van gister.. Ik vroeg of ik weg kon gaan en ze zei ja dat kan en iets van doei daar liep ik dan alleen met bloed stromend naar beneden en zij bleef rustig zitten. De miskraam was traumatisch maar vooral alles erom heen. Sorry voor het lange verhaal maar ik moet het van mij af schrijven.

2 maanden geleden

Reactie op Demirosamensonides

Vandaag rond half 6 verloor ik een klein stolsel en leek het daarna te vloe ...
Jeetje. Wat een heftige gebeurtenis. Totaal geen medeleven of tekenen van empathie. Ik hoop dat je dit allemaal zelf rustig kan verwerken en een plek kunt geven uiteindelijk. Zoek vooral lekker steun bij je dierbaren. Heel veel sterkte met dit verlies 💗

2 maanden geleden

Reactie op Demirosamensonides

Vandaag rond half 6 verloor ik een klein stolsel en leek het daarna te vloe ...
Wat naar hoe het is gelopen… Heel veel sterkte toegewenst 🌹

2 maanden geleden

Reactie op Demirosamensonides

Vandaag rond half 6 verloor ik een klein stolsel en leek het daarna te vloe ...
Wat ontzettend heftig en wat een verschrikkelijk onempathische verloskundige 😔 echt abnormaal. Heel veel sterkte met de verwerking hiervan

2 maanden geleden

Reactie op Demirosamensonides

Vandaag rond half 6 verloor ik een klein stolsel en leek het daarna te vloe ...
Heel veel sterkte💜 ik zou alles even laten indalen en er met iemand over praten die je dierbaar is. Mocht je merken dat je dat je er zelf niet uitkomt dan toch om extra hulp vragen via de huisarts. Tot slot denk ik (hoe lastig dat nu lijkt) het goed is om dit met de betreffende zorgverleners te bespreken..wellicht zijn zij helemaal niet bewust van hun houding en wat dit met jou gedaan heeft en hoe dit op jou overkwam in deze kwetsbare situatie. Het is waardevolle feedback waarmee zij zich bewust worden en waarmee jij wellicht kan voorkomen dat een andere vrouw zich ook zo vervelend voelt. Ik ben zelf verpleegkundige en ga er vanuit dat geen een zorgverlener bewust handeld met de gedachte om een ander pijn te doen te kwetsen of nadelig te benaderen.🌷 maar wat je ook doet het is jou keuze en moet voor jou goed voelen. Zeker geen afbreuk doen aan hoe jij het hebt ervaren!

2 maanden geleden

Ben je van NL? Ik ben van BE en als ik bel met problemen mag ik meteen de dag zelf nog naar de gynaecoloog.

2 maanden geleden

Heel veel sterkte wat vreselijk zeg! Gecondoleerd 🙏 ik kan niet geloven dat ze zo respectloos met je om zijn gegaan.