7 Reacties

茅茅n maand geleden

Wij hadden het dakje aan 茅茅n kant afgedekt. Was in dit geval heel handig om de zon tegen te houden. Maar ik vond wel dat door het dakje de ruimte snel vol oogt.

茅茅n maand geleden

Wij hebben er toendertijd bewust niet voor gekozen, omdat het optisch gezien zoveel ruimte inneemt. Wij overwegen wel een bed met dak wanneer onze nu dreumes overgaat naar een peuterbed. Ik had zelf vroeger ook een bed met dak en ik vond dat altijd ontzettend leuk. Met de verschillende soorten bekleding voelde het altijd echt als een plek voor mijzelf. Nu zal een baby dat niet zo (bewust) ervaren en daarom zou ik het voor een box ook niet per se aanschaffen.

茅茅n maand geleden

Wij zitten er nog wel aan te denken (hebben box bas). Leek ons vooral leuk om er een mobiel aan ge hangen of iets anders (veiligs) en leuks als aankleding 馃槃

茅茅n maand geleden

Reactie op RomyMM

Wij zitten er nog wel aan te denken (hebben box bas). Leek ons vooral leuk ...
Veel mobiels kan je ook aan de zijkant van een box of ledikant klemmen, dus ook zonder dakje zou zoiets kunnen

茅茅n maand geleden

Is het geen hoofstoter elke x als je je kleine wilt pakken 馃? Ik zou er zelf geen nemen, vind het een onnodige aanvulling. Als je bij een babywinkel naar binnen loopt, zie je zo 100 boxen staan, allemaal zonder dak. Dus ik zie persoonlijk het nut er niet zo van in. Ook kan het misschien juist 'eng' zijn voor een kind, zo'n grote zwarte balk boven z'n hoofd. Misschien overdreven maar u don't know 馃槄. Dus voor mij zou het een nee zijn. (Overigens ziet het er wel leuk uit!)

茅茅n maand geleden

Reactie op Kiimi

Is het geen hoofstoter elke x als je je kleine wilt pakken 馃? Ik zou er z ...
Ik wil er ook zo 1. Wat ik een meerwaarde er van vind is dat hey later als speelhuisje gebruikt kan worden door 1 wandje er uit te halen. Dan heeft het een langere levensduur duur

茅茅n maand geleden

Je zou er zo een slang met speeltjes omheen kunnen doen die je soms h茅 bt bij kinderwagens