9 Reacties

2 maanden geleden

Bedoel je hier op het forum of in persoon (via WhatsApp)? Hoe dan ook ontzettend jammer en kinderachtig vanuit hun om je zonder pardon, tekst en uitleg te blokkeren. Lijkt me heel vervelend om mee te maken. Het zegt, denk ik, wel meer over hun dan over jou als het contact zo verbroken wordt. Ik denk dat je dit soort mensen liever kwijt dan rijk bent, maar ik begrijp dat het je niet lekker zit.

2 maanden geleden

Bedoel je hier op het forum of in persoon (via WhatsApp)? Hoe dan ook ontze ...
Dat is het vooral het zit mij niet lekker , ik ben echt zo n sociale rakker die heel graag alles onder controle heeft haha

2 maanden geleden

Heb dit ook al gehad. 1e keer omdat ik een miskraam had gekregen... maakte haar vast bang, maar voelde wel rot daarvoor geblokkeerd te worden. Dan nog eens omdat ik niet snel genoeg had geantwoord (had het niet eens gezien), tegen dat ik het zag was ik geblokkeerd, maar ze is nog steeds actief op het forum 🤷‍♀️. Niets van aantrekken! ❤

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Heb dit ook al gehad. 1e keer omdat ik een miskraam had gekregen... maakte ...
Ja ik snap dat dat rot voelt dat herken ik dus ook

2 maanden geleden

Bedoel je hier op het forum of in persoon (via WhatsApp)? Hoe dan ook ontze ...
Ja via het forum hier

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Ja via het forum hier
Via het forum is toch minder persoonlijk dan in het echt. Misschien is het dan ook makkelijker om het contact zo te verbreken. In het echt kom je daar minder goed mee weg. Maakt het alsnog vervelend en kinderachtig, daar niet van. Jammer dat diegenen niet konden en/of wilden laten weten dat ze geen behoefte meer hadden aan het contact. Dat was wel zo net geweest.

2 maanden geleden

Via het forum is toch minder persoonlijk dan in het echt. Misschien is het ...
Ja precies wellicht is er iets ernstigs met de zwangerschap maar heb hun beide ook op de app en daar ook geen fotootje meer zichtbaar vind dat erg jammer

2 maanden geleden

Ik vind het altijd zo naar als mensen dat ineens doen. Een heel egoïstische move, want je blijft met allerlei vragen achter omdat het voor zover je weet gewoon leuk contact was. Vaak zit er toch iets achter van jaloezie of angst, of inderdaad een slecht verloop van de zwangerschap en dan niet willen zien dat het bij jou wel goed gaat. Het enige positieve is dat je nu weet dat deze personen je tijd en energie niet waard zijn en het ook niet waard zijn om mooie momenten en emoties mee te delen 😊

2 maanden geleden

Reactie op nikkii1988

Ik vind het altijd zo naar als mensen dat ineens doen. Een heel egoïstische ...
Ja ik voel precies wat je schrijft en denk er ook zo over je blijft vooral met heel veel vragen zitten klopt als een bus. Dan maar lekker hier meelezen en reageren er zullen vast meiden net als ik zijn die contact hebben met elkaar wel op een gelijkwaardige manier kunnen waarderen. We zitten tenminste met elkaar in dit forum voor tips advies en vooral ook om dingen te delen zowel leuke als minder leuke dingen.