6 Reacties

één maand geleden

Sorry de vraag was voor andere groep bedoelt

één maand geleden

De fase waarin je kindje nu zit is ook heel pittig! Maar het wordt beter, echt waar. Onze kleine wordt over een paar weekjes alweer 2 en hij heeft zo zijn buien, maar kan veel beter communiceren en dat maakt het allemaal veel minder intens. Alsof er ineens een knopje bij hem om ging en hij wist hoe hij zich moest uiten.

één maand geleden

Reactie op DC22

De fase waarin je kindje nu zit is ook heel pittig! Maar het wordt beter, e ...
Wat fijn! Ik hoop dat het hier ook snel gebeurt!

één maand geleden

Hahaha mijn zoontje is vorige week 3 geworden. Natuurlijk kun je al stuk meer uitleggen en is de communicatie een stuk beter, maar ook dan komen er weer nieuwe pittige buien 😜 ik denk dat ik de babytijd het rustigste vond, maar hé we vinden het toch allemaal super leuk❤️

één maand geleden

Heel herkenbaar! Hier ook een zoontje van bijna 20 maanden en was de afgelopen weken ook heel dwars. Niks was goed, zelfs als je doet wat hij wil: op schoot zitten, oppakken, binnen spelen, buiten spelen, boven spelen met de speen in. Zodra we dat deden was het 10 sec later huilen en weer zeuren om iets anders. Weet volgens mij ook echt niet wat hij met zichzelf aan moet. GEK werden we er van. Gaat vandaag gelukkig weer wat beter, maar zal wel met ups en downs zijn. Wij kijken ERG uit naar een rustigere fase, als die ooit komt ;). Ook ik ben nu 11 weken zwanger en trek dat continue gezeur, gejammer en gejengel erg slecht.

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Heel herkenbaar! Hier ook een zoontje van bijna 20 maanden en was de afgelo ...
Ja echt ze weten zelf ook niet eens wat ze willen🙈