30 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb hem morgen. Ben dan 5+3. Zo spannend

3 maanden geleden

Reactie op Arabella

Ik heb hem morgen. Ben dan 5+3. Zo spannend
Wat spannend he hoop het beste voor je ! 🍀

3 maanden geleden

Ik heb hem ook volgende week maandag en ben dan waarschijnlijk 5 + 2. Heel benieuwd of er dan iets te zien is...

3 maanden geleden

Ik heb afgelopen woensdag mijn eerste echo gehad met het idee 6.3 te zijn, fit bleek achteraf pas 5.3 te zijn. Een mooie echo gehad met kloppend hartje🥰

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik heb afgelopen woensdag mijn eerste echo gehad met het idee 6.3 te zijn, ...
oh wauw ! wat geeft dat hoop zeg😍

3 maanden geleden

Oh wat spannend! Ik heb hem pas op 6+5 op 3 juli. Tot die tijd blijf ik helaas scherp op klachten van een BBZ.

3 maanden geleden

Jaa ik heb heb een echo gehad met 5+1 ook omdat ik een bbz heb gehad. Ik was zo zenuwachtig! Ze liet me gelijk in de stoel liggen en ging direct kijken. Dat vond ik heel prettig dus misschien kan je dat vragen? Dit was er bij mij te zien. 🥰

3 maanden geleden

Bij 5+2 en5+4 bij 6+4 zagen we het hartje. Bij 7.+2 had ik verwacht dat er al meer vorm was maar kon er weinig van maken haha .

3 maanden geleden

Ahhh zo fijn om te lezen dat we met een paar zijn in hetzelfde schuitje! Ik ga volgende week vrijdag de 28e en ik ben dan 5+2. Ook ivm een bbz hiervoor. Is bij jullie ook 1 eileider verwijderd?

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik heb afgelopen woensdag mijn eerste echo gehad met het idee 6.3 te zijn, ...
Wauwie al een hartje bij 5+3😍

3 maanden geleden

Ja ik! Ook i.v.m. eerder bbz. Heb afgelopen maandag een echo gehad. Zat ergens tussen de 5-6 weken. We zagen een vruchtzakje, dooierzakje en een heel klein vruchtje van 2mm ernaast. We zagen op het scherm ook al iets wat leek op een kloppend hartje! ❤️ Moet volgende week dinsdag terug komen!

3 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Ahhh zo fijn om te lezen dat we met een paar zijn in hetzelfde schuitje! Ik ...
Bij mij is inderdaad ook een eileider verwijderd , had niet gedacht dat ik al weer zo snel zwanger zou raken heel blij natuurlijk maar ook extra spannend. Ben eind maart geopereerd

3 maanden geleden

Bij mij is inderdaad ook een eileider verwijderd , had niet gedacht dat ik ...
Oh wat fijn! Ik ben in januari geopereerd, paar maandjes rustig aan gedaan (daarvoor ook een miskraam gehad). En eigenlijk 2,5 week na een hsg onderzoek weer zwanger! 🍀

3 maanden geleden

Reactie op Arabella

Ik heb hem morgen. Ben dan 5+3. Zo spannend
Hoe is het gegaan?😍

3 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Ahhh zo fijn om te lezen dat we met een paar zijn in hetzelfde schuitje! Ik ...
Ja bij mij is er ook een eileider verwijderd. Heel veel succes volgende week 🍀

3 maanden geleden

Hoi! Ik heb vandaag een echo gehad vanwege wat klachten en eerdere bbz. Naar mijn eigen berekening 5.4 dagen maar kon nog niks zien behalve het vruchtzakje. Maakt me wel onzeker. Maaaar hij zit in ieder geval goed. Volgende week woensdag nog een echo.

3 maanden geleden

Reactie op Steph24

Hoi! Ik heb vandaag een echo gehad vanwege wat klachten en eerdere bbz. Na ...
Ah ik snap je gevoel , je bent natuurlijk nooit zeker maar fijn dat het in iedergeval op de goede plek zit. Ik hoop het beste voor je 🍀

3 maanden geleden

Ook ik had een echo rond 5+4 ivm bbz met verwijdering eileider in februari. Het zat op de goede plek, wat een opluchting, en we konden al een mooi kloppend hartje zien. De echoscopiste schatte daardoor in dat ik tussen de vijfeneenhalf en zes weken zwanger was. Maar ze zei ook dat het heel normaal is om vóór de zes weken nog géén kloppend hartje te zien. Wat bijzonder trouwens om hier zoveel vergelijkbare verhalen te lezen van vrouwen met een bbz die nu weer zwanger zijn. Ik hoop dat t bij ons allen goed zal verlopen en dat je een mooie echo krijgt maandag 💛

3 maanden geleden

Ik heb gisteren een echo gehad ivm bruine bloeding.. Er was eigenlijk niks te zien dan de holte en een soort witte streep(?) Geen idee wat die witte streep erdoorheen was. Ik dacht al 6 weken te zijn, maar ivm mijn cyclus toch een week terug gezet. Over 2 weken weer een echo om te kijken of er iets te zien is, mits de bloeding niet doorzet of rood wordt. DUIMEN🫣

3 maanden geleden

Gisteren mijn eerste echo gehad, waarbij wij denken pas 5 weken zwanger te zijn. De verloskundige denkt zelf al 7 a 8 weken maar er was niets te zien op de echo een lege baarmoeder. Nu moet ik volgende week terug om nogmaals te laten kijken of het toch groeit en wij alsnog nu pas 5 weken zwanger zijn. Wat zagen jullie op de echo bij 5 weken?