769 Reacties

2 maanden geleden

Leuk topic! Mooie foto en wat fijn dat het hartje klopte!

2 maanden geleden

Wat fijn!!! Ik ben over 2 weekjes aan de beurt met 7+3 weken 🥰

2 maanden geleden

Wat fijn dat er met 6+2 al een mooi kloppend hartje te zien was 🥰 Ik mag aanstaande vrijdag om 11 uur met 6+5.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Leuk topic! Mooie foto en wat fijn dat het hartje klopte!
Ik mag trouwwns volgende week woensdag. Ik kreeg geen vroegere echo bij de gynaecoloog, maar vond een vroedvrouw die pretecho's maakt in Gent. Heb net de laatste afspraak ingepikt dus net op tijd gekeken. Moet er wel een eindje voor op de trein en dan 2x overstappen met de bus. Maar ok 😅 zal dan 6 weken zijn. Ik hoop nog niet per se op een hartje, ben al blij als er een vruchtzakje en vruchtje met de juiste afmetigen voor de termijn zal zitten.

2 maanden geleden

Zo leuk! Gefeliciteerd wij mogen over drie daagjes ben dan 5+6.. hoop ook een mooie hartje te zien kloppen, vanwege medische redenen eerder!

2 maanden geleden

Wat leuk! Geeft me hoop dat het hartje klopt vrijdag, dan naar verwachting 6+3/4/5 weet het niet zeker 🥰

2 maanden geleden

Wat een leuke berichten allemaal !

2 maanden geleden

Reactie op emms2821

Wat fijn!!! Ik ben over 2 weekjes aan de beurt met 7+3 weken 🥰
Ik ook! Zo spannend… ik vreet mezelf helemaal op joh! Weet niet hoe ik het volhou 🤭

2 maanden geleden

Reactie op DC22

Wat fijn dat er met 6+2 al een mooi kloppend hartje te zien was 🥰 Ik mag a ...
Ik mag ook vrijdag! 7 weken dan. Duurt lang hè wachten? …

2 maanden geleden

Met 5+1 de eerste echo gehad om te zien of het in mn baarmoeder zit! Er is net zoveel spanning van me afgegleden! 🥹 ik mag 26 juni weer komen voor een echo! 🍀

2 maanden geleden

Fantastisch zeg! Ik mag vrijdag 11:50 met 6+3 hopelijk zien wij ook een mooi kloppend hartje en zit het op de goede plek dan kunnen wij zaterdag met een gerust hart lekker op vakantie.♥️. Succes iedereen.

2 maanden geleden

Vandaag onze echo gehad! Waarschijnlijk 6+2 en een kloppend hartje gezien.🥰 Ik zie nu wel ineens een soort uitsteekseltje (nu ik de foto nog eens goed bekijk) in mijn baarmoeder aan de onderkant. Iemand een idee wat zou dat kunnen zijn? Nog van mijn vorige zwangerschap (11 maanden geleden) misschien?

2 maanden geleden

Reactie op Ella1234

Vandaag onze echo gehad! Waarschijnlijk 6+2 en een kloppend hartje gezien.� ...
Wat fijn! Geen idee wat dat kan zijn, misschien vandaag eens bellen om te vragen? En het ons laten weten want ben nu ook benieuwd 😅

2 maanden geleden

Reactie op Ella1234

Vandaag onze echo gehad! Waarschijnlijk 6+2 en een kloppend hartje gezien.� ...
Wat een goed nieuws gefeliciteerd!!

2 maanden geleden

Hier vandaag onverwachts naar de vk geweest omdat ik misschien een BBZ zou hebben, gelukkig zit het vruchtzakje netjes in de baarmoeder! Wel pas 5 weekjes dus te vroeg voor de rest, maar voor nu in elk geval opgelucht. Over 1,5 week mag ik terug voor weer een echo! 🫶🏼

2 maanden geleden

Net 6 weken en een kloppend hartje.

2 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Hier vandaag onverwachts naar de vk geweest omdat ik misschien een BBZ zou ...
Waarom werd een bbz vermoed? Wat fijn dat het niet zo was!

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Waarom werd een bbz vermoed? Wat fijn dat het niet zo was!
Eerst dachten ze gewoon bandenpijn, maar sinds gisteren had ik tijdens zo’n ’aanval’ pijn die niet uit te houden was, ik werd bleek, begon te zweten en te beven van misselijkheid. En dat zou allemaal bij een BBZ kunnen passen, dus gelukkig uitgesloten!

2 maanden geleden

Reactie op Ella1234

Vandaag onze echo gehad! Waarschijnlijk 6+2 en een kloppend hartje gezien.� ...
Volgens mij is dat het dooierzakje, waar ze de eerste weken hun voeding uit halen!

2 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Eerst dachten ze gewoon bandenpijn, maar sinds gisteren had ik tijdens zo’n ...
Bleek dat dan toch bandenpijn te zijn? Heftig!