779 Reacties

4 maanden geleden

wie weet hoeveel weken deze echo kan zijn? vrouw van echo zegt 5 weken 1 da ...
Bij mij zag 5 weken en 1 dag er wel anders uit. Was alleen nog een zwarte ring (al werd ik toen op 4+6 geschat). Ik denk dat dit ergens tussen de 5-6 weken in zit,

4 maanden geleden

Sowieso geen 6 (foto van precies 6 weken in mijn dagboekje). Ik schat ook ergens begin de 5 weken. Weet je de dag van je eisprong?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Sowieso geen 6 (foto van precies 6 weken in mijn dagboekje). Ik schat ook e ...
Oh ik herinner me je andere topic. Volgens je eerste hcg waarde had je wel verder moeten zijn. Hopelijk krijg je donderdag toch positief nieuws!!

4 maanden geleden

Dit is geen echo van 6 weken inderdaad. Denk dat je nog voor de 5 weken zit zelfs…

4 maanden geleden

Dit is 5+4

4 maanden geleden

Dit is mijn echo met 5+1. Mijne was inwendig dus iets duidelijker maar verder vind ik het wel vergelijkbaar.

4 maanden geleden

Jaaaa. Wat een feest! Net de echo gehad en alles zag er goed uit. Nu 7+2! Over 2 weken opnieuw een echo ♥️ Zo blij na 2 miskramen te hebben gehad!

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Oh ik herinner me je andere topic. Volgens je eerste hcg waarde had je wel ...
Hopelijk dankjewel lieverd!

4 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Dit is 5+4
Groter idd

4 maanden geleden

Reactie op Samensterk2024

Dit is geen echo van 6 weken inderdaad. Denk dat je nog voor de 5 weken zit ...
Nee 5W+1D zei ze

4 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Lijkt een beetje op mijn echo. Vruchtzakje met een stipje erin. Mijn gynaec ...
Ik hoorde eigelijk 7 te zijn volgens mij laatste menstruatie. Nu ging ik naar de echo en die zei tegenmij 5W+1D waar ik heel erg van geschrokken ben ik heb namelijk 8 juni postief getest op clear blue..

4 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Ja duidelijk verschil dus het klopte wel wat ze zei!

4 maanden geleden

Vandaag eerste echo bij 7+2. De kleine wilde niet echt gezien worden en was helemaal verstopt in het hoekje. Meteen een sterk hartje gezien en een "prachtige" dooierzak (lol). Bij de eerste meting kwam ze uit op 6+3 dus toen had ik wel een hartverzakking maar toch met opnieuw meting uitgekomen op 7+0. Zo blij en gerustgesteld nu! 🥹 (Foto op mijn profiel)

4 maanden geleden

Vandaag echo gehad. 7+6 zoals ik al dacht en een mooi kloppend hartje 🥰

4 maanden geleden

Vandaag een de eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje en klopte met hoe ver ik ongeveer zou zijn. Zo een pak van mijn hart na de miskraam in maart 😭

4 maanden geleden

Vandaag een echo gehad met 4+4 (testen liepen niet op en verleden met verkeerde plek innestelling, mocht daarom al komen). Er was een klein zwart vlekje te zien in mijn baarmoeder en dat zou het begin van een vruchtzakje kunnen zijn. 🍀 benieuwd of hier ook echo’s zijn gemaakt van voor week 5? Hebben jullie daar foto’s van?

4 maanden geleden

Vandaag een echo gehad met 4+4 (testen liepen niet op en verleden met verke ...
Dit was de echo van vorige zwangerschap. Ik werd hier op 4+6 geschat. Achteraf zou ik dan verder geweest moeten zijn (op basis van termijnecho)

4 maanden geleden

Reactie op Fier

Dit was de echo van vorige zwangerschap. Ik werd hier op 4+6 geschat. Achte ...
Oh die lijkt wel op mijne inderdaad. Mijne was nog wel een stukje kleiner, ik zou ongeveer 4+4 zijn vandaag.

4 maanden geleden

Oh die lijkt wel op mijne inderdaad. Mijne was nog wel een stukje kleiner, ...
Ja als ik uitga van de termijnecho, was ik hier al iets verder geweest ( 5+2). Maar is zo klein allemaal nog dat ze er gemakkelijk een paar dagen naast zitten.

4 maanden geleden

Reactie op LisaVPH

Vandaag een de eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje en klopte met hoe ve ...
Bijzonder he als t dat toch weer lukt! Gefeliciteerd 🙌🏻