779 Reacties
4 maanden geleden
wie weet hoeveel weken deze echo kan zijn? vrouw van echo zegt 5 weken 1 da ...
Dit is geen echo van 6 weken inderdaad. Denk dat je nog voor de 5 weken zit zelfs…
4 maanden geleden
wie weet hoeveel weken deze echo kan zijn? vrouw van echo zegt 5 weken 1 da ...
Dit is mijn echo met 5+1. Mijne was inwendig dus iets duidelijker maar verder vind ik het wel vergelijkbaar.
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Oh ik herinner me je andere topic. Volgens je eerste hcg waarde had je wel ...
Hopelijk dankjewel lieverd!
4 maanden geleden
Reactie op Samensterk2024
Dit is geen echo van 6 weken inderdaad. Denk dat je nog voor de 5 weken zit ...
Nee 5W+1D zei ze
4 maanden geleden
Reactie op cynthiaaaa
Lijkt een beetje op mijn echo. Vruchtzakje met een stipje erin. Mijn gynaec ...
Ik hoorde eigelijk 7 te zijn volgens mij laatste menstruatie. Nu ging ik naar de echo en die zei tegenmij 5W+1D waar ik heel erg van geschrokken ben ik heb namelijk 8 juni postief getest op clear blue..
4 maanden geleden
Reactie op Kuskus
Ja duidelijk verschil dus het klopte wel wat ze zei!
4 maanden geleden
Vandaag eerste echo bij 7+2. De kleine wilde niet echt gezien worden en was helemaal verstopt in het hoekje. Meteen een sterk hartje gezien en een "prachtige" dooierzak (lol). Bij de eerste meting kwam ze uit op 6+3 dus toen had ik wel een hartverzakking maar toch met opnieuw meting uitgekomen op 7+0. Zo blij en gerustgesteld nu! 🥹
(Foto op mijn profiel)
4 maanden geleden
Vandaag een echo gehad met 4+4 (testen liepen niet op en verleden met verkeerde plek innestelling, mocht daarom al komen). Er was een klein zwart vlekje te zien in mijn baarmoeder en dat zou het begin van een vruchtzakje kunnen zijn. 🍀 benieuwd of hier ook echo’s zijn gemaakt van voor week 5? Hebben jullie daar foto’s van?
4 maanden geleden
Reactie op Fier
Dit was de echo van vorige zwangerschap. Ik werd hier op 4+6 geschat. Achte ...
Oh die lijkt wel op mijne inderdaad. Mijne was nog wel een stukje kleiner, ik zou ongeveer 4+4 zijn vandaag.
4 maanden geleden
Reactie op LisaVPH
Vandaag een de eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje en klopte met hoe ve ...
Bijzonder he als t dat toch weer lukt! Gefeliciteerd 🙌🏻