779 Reacties
4 maanden geleden
Mooi kloppend hartje nu 8+3 volgens de metingen (eigen berekeningen 8+1) groeit dus mooi 馃き
4 maanden geleden
Reactie op Fier
Ja als ik uitga van de termijnecho, was ik hier al iets verder geweest ( 5+ ...
Helaas net te horen gekregen dat mijn hcg 59 is en dat dit niet goed is met mijn eerste positieve test op 8 dpo
4 maanden geleden
Mijn echo van vandaag bij de gynaecoloog. Ik vind hem erg donker maar ben nu 8+1. Vorige week nog echo gehad bij de verloskundige dat apparaat was duidelijker.
4 maanden geleden
Vandaag een echo gehad met 4+4 (testen liepen niet op en verleden met verke ...
dit zou dus van week 5+1D moeten zijn
4 maanden geleden
Gisteren met 7+2 een mooie echo 馃グ
Zo dankbaar dat het na alle ellende nog een keer mag lukken 馃┑馃寛馃┓
4 maanden geleden
Vanochtend 2e echo, was even spannend omdat ze me vorige week een week minder ver hadden geschat dan ik had gerekend, maar ben na 6 dagen 1,5 week weer vooruit geschat dus helemaal goed! Volgens de meting ben ik nu 8+0 ongeveer :)
Hartje klopte mooi en we zagen ook heel duidelijk de navelstreng links.
4 maanden geleden
Reactie op Deems1995
Gister de 8 weken echo gehad. Hartje zien kloppen en alles zag er goed uit! ...
Gefeliciteerd!
4 maanden geleden
Volgens eigen berekening 7+3 en dat klopte precies. Het hartje klopte ook mooi en regelmatig 鉂わ笍
4 maanden geleden
Ik heb net een echo gehad met precies 6 weken. Het kleintje was lastig zichtbaar, maar er was al wel duidelijk een hartslagje te zien 鉂わ笍
Misschien moet de termijn teruggezet worden naar 5+4, misschien ook niet, want het was echt lastig te zien. 15 juli weer een echo om te zien hoe het zich dan verder ontwikkeld heeft 馃槉
4 maanden geleden
Gister een echo gehad, precies 6 weken. We hebben een kloppend hartje gezien 鉂わ笍