779 Reacties

4 maanden geleden

Ik vandaag ook echo gehad dacht zelf tussen 5,4 en 5.6 te zijn maar blijk nu 5,3 te zijn het zit i.i.g. in de baarmoeder nog geen kloppend hartje maar moet 11 juli terug komen dus spannend maar blij dat het iig in de baarmoeder zit

4 maanden geleden

Mooi kloppend hartje nu 8+3 volgens de metingen (eigen berekeningen 8+1) groeit dus mooi 馃き

4 maanden geleden

Reactie op Fier

Ja als ik uitga van de termijnecho, was ik hier al iets verder geweest ( 5+ ...
Helaas net te horen gekregen dat mijn hcg 59 is en dat dit niet goed is met mijn eerste positieve test op 8 dpo

4 maanden geleden

Helaas net te horen gekregen dat mijn hcg 59 is en dat dit niet goed is met ...
Oh dat klinkt inderdaad niet goed. Wat verdrietig, sterkte 馃槩

4 maanden geleden

Helaas net te horen gekregen dat mijn hcg 59 is en dat dit niet goed is met ...
Wat verdrietig. Sterkte 馃様

4 maanden geleden

Reactie op Samensterk2024

Bijzonder he als t dat toch weer lukt! Gefeliciteerd 馃檶馃徎
Ja zo fijn, ook hele lieve dames daar 馃グ Dankjewel 鈽猴笍

4 maanden geleden

Mijn echo van vandaag bij de gynaecoloog. Ik vind hem erg donker maar ben nu 8+1. Vorige week nog echo gehad bij de verloskundige dat apparaat was duidelijker.

4 maanden geleden

Vandaag een echo gehad met 4+4 (testen liepen niet op en verleden met verke ...
dit zou dus van week 5+1D moeten zijn

4 maanden geleden

Vandaag met 7 weken 1e echo. Mooi kloppend hartje gezien.

4 maanden geleden

Gisteren met 7+2 een mooie echo 馃グ Zo dankbaar dat het na alle ellende nog een keer mag lukken 馃┑馃寛馃┓

4 maanden geleden

Vanochtend een goede echo gehad! Kleintje is 7.4 mm en ik ben daarmee 6+4 zwanger 馃グ De hartslag was 126 bpm, helemaal blij mee na de miskraam in oktober vorig jaar 馃寛 Over 2 weken nieuwe echo 馃檪

4 maanden geleden

Vanochtend 2e echo, was even spannend omdat ze me vorige week een week minder ver hadden geschat dan ik had gerekend, maar ben na 6 dagen 1,5 week weer vooruit geschat dus helemaal goed! Volgens de meting ben ik nu 8+0 ongeveer :) Hartje klopte mooi en we zagen ook heel duidelijk de navelstreng links.

4 maanden geleden

Gister de 8 weken echo gehad. Hartje zien kloppen en alles zag er goed uit! 馃グ

4 maanden geleden

Reactie op Deems1995

Gister de 8 weken echo gehad. Hartje zien kloppen en alles zag er goed uit! ...
Gefeliciteerd!

4 maanden geleden

Volgens eigen berekening 7+3 en dat klopte precies. Het hartje klopte ook mooi en regelmatig 鉂わ笍

4 maanden geleden

Echo met 7, 2 mooi kloppend hartje gezien.

4 maanden geleden

Vandaag eerste echo! 8+2, kloppend hartje 馃挍 heel fijn om te zien dat alles goed is 馃グ

4 maanden geleden

Ik heb net een echo gehad met precies 6 weken. Het kleintje was lastig zichtbaar, maar er was al wel duidelijk een hartslagje te zien 鉂わ笍 Misschien moet de termijn teruggezet worden naar 5+4, misschien ook niet, want het was echt lastig te zien. 15 juli weer een echo om te zien hoe het zich dan verder ontwikkeld heeft 馃槉

4 maanden geleden

Gister een echo gehad, precies 6 weken. We hebben een kloppend hartje gezien 鉂わ笍

4 maanden geleden

Mijn echo van vandaag bij de gynaecoloog. Ik vind hem erg donker maar ben n ...
Dit is jammer ja, kan de gynaecoloog hier zelf wel goed op zien?