779 Reacties

4 maanden geleden

Gister de eerste echo ongeveer 7+3 weken en hebben ook een kloppend hartje gezien. Met de termijnecho krijgen we pas een vaste datum.

4 maanden geleden

Vanochtend onze eerste echo en een mooi kloppend hartje gezien 馃グ ongeveer 7+1 en met de volgende echo wordt de uitgerekende datum berekend..

4 maanden geleden

Vanmorgen eerste echo gehad, 7+5! Verloskundige schatte het op 8 weken. Zo bijzonder om te hebben gezien, mooi kloppend hartje gezien en kindje bewoog al lekker. 馃グ

4 maanden geleden

Eindelijk gister de eerste echo gehad. Tijdens de intake geschat dat ik nu 7w6d zou zijn maar het bleek al 8w5d te zijn dus een kleine week winst. Het voordeel van een latere echo is wel dat je nog duidelijker alles ziet. Na mijn miskraam in aug was het wel spannend maar het voelde allemaal goed dus daar ging ik ook wel vanuit. Nu lekker op vakantie en over 3 weken mag ik alweer komen voor een nieuwe echo! Leuk:)..

4 maanden geleden

Meerdere testen gedaan omdat ik niet geloofde dat ik zwanger zou zijn, maar het blijft een blessing馃グ

4 maanden geleden

Net de eerste echo gehad, wat een opluchting! Ik word nu geschat op 6 weken precies. Het hartje klopte heel duidelijk! 馃┓馃┑

4 maanden geleden

Reactie op xClaudiax

Eindelijk gister de eerste echo gehad. Tijdens de intake geschat dat ik nu ...
Geweldig! Wat fijn een week cadeau. En al een echte babyvorm 馃挍

4 maanden geleden

Wij waren vandaag met 6+4. Groeit goed en we hebben een hartje gezien!

4 maanden geleden

Reactie op YH89

Inwendige echo vorige week maandag 17 juni met 5+1 w, met waarde HCG 11.379 ...
Proficiat! Had jij al een kloppend hartje hier?

4 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Proficiat! Had jij al een kloppend hartje hier?
Bedankt! Nee, was waarschijnlijk nog te vroeg? Nog een weekje wachten en dan weten we meer 馃檹

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Vanochtend 2e echo, was even spannend omdat ze me vorige week een week mind ...
Hoe groot werd het gemeten?

4 maanden geleden

is er iemand al 10 weken?

4 maanden geleden

Met 6 weken een tweeling met twee kloppende hartjes, maar deze echo met 8 weken doet helaas nog maar 茅茅ntje het. Een prachtig spartelend kindje, dat wel 鉂わ笍 even weer schakelen dit.

4 maanden geleden

Reactie op BB25

Met 6 weken een tweeling met twee kloppende hartjes, maar deze echo met 8 w ...
Ooh wat verdrietig 馃様 heel veel sterkte gewenst!

4 maanden geleden

Hier is mijn spruitje馃グ

4 maanden geleden

Is dit een goede echo voor 5+3? Nog geen kloppend hartje. Zeker van termijn door iui.

4 maanden geleden

Reactie op drnnn

is er iemand al 10 weken?
Nee, want dan ben je in januari uitgerekend 馃鈽猴笍 Ik ben nu 9+3 weken zwanger met een uitgerekende datum van 02/02/2025.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Dit is jammer ja, kan de gynaecoloog hier zelf wel goed op zien?
Ja de echo zelf was wel goed zichtbaar alleen de printversie was erg onduidelijk helaas.

4 maanden geleden

Vandaag eindelijk wat goed nieuws. Rollercoaster van missende spiraal, traag stijgend hCG waarden en bloedverlies. Ik dacht 7w3d te zijn maar dit vruchtje is ongeveer 6 weken.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoe groot werd het gemeten?
15,73 mm volgens mij :)