779 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Ninia

Bij IVF weten ze precies de datum van bevruchting en daardoor is de groei ...
Ja snap ik. Maar dat is net waar mijn probleem wat ligt. Ik ben ook zeker van mijn bevruchting en toch werd ik teruggezet naar een termijn die bijna onmogelijk is. Mijne was 1.36cm en had 8+0 weken moeten zijn. Hartje klopte wel mooi. Maakt me toch wat onzeker.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wat fijn! Hoe hebben ze dan je termijn bepaald? Mijn vruchtje was met 8+1 ( ...
Hier was met 8+1 het 17,1mm, dus 1,7cm. Scheelt toch wel iets met 1.4cm

3 maanden geleden

Reactie op LV00

Hier was met 8+1 het 17,1mm, dus 1,7cm. Scheelt toch wel iets met 1.4cm
Vind mijne ook zo klein. Bij de pretecho gaf ze aan dat de manier van meten een verschil kan geven, maar zie hier eigenlijk alleen maar grotere vruchtjes voorbij komen. Het hartje klopte wel en het bewoog zelf af en toe dua dat stelt wel gerust. Heb een nieuwe pretecho met 10 weken (bij gynaecoloog mag ik pas terug rond de 12 weken 馃槸) kijk ernaar uit, maar ergens ben ik toch wel wat bang.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ja snap ik. Maar dat is net waar mijn probleem wat ligt. Ik ben ook zeker v ...
Die van mij was 17,45 mm met 8,2 dagen. Scheelt iets maar ook niet denderend. Kan zijn dat ze net niet helmaal het uiterste heeft aangetikt? Mijn verloskundige zei dat rond 11 weken alle baby鈥檚 even groot zijn dus dan kan je goed zien hoe ver je echt bent

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Vind mijne ook zo klein. Bij de pretecho gaf ze aan dat de manier van meten ...
Erg vervelend voor je dat je toch met wat zorgen zit. Hoe ver ben je volgens je eigen berekening dan ? 馃挆

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Vind mijne ook zo klein. Bij de pretecho gaf ze aan dat de manier van meten ...
Komt vast goed!! Ik heb het ook het idee alsof sommige totaal anders meten, want wat ik hier ooit voor metingen zie in combi met de termijn denk ik echt: huh? Dit is z贸 anders vergeleken met mij (en die van mij nu zijn kwa metingen vergelijkbaar met die van mijn zoontje, zelfde VK) Maar hartje + zien bewegen is al super goed nieuws!!!

3 maanden geleden

Eerste echo m茅t kloppend hartje (meer een soort mini knipperlichtje) 馃ス鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍. +/- 6 weken :)

3 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Dank je! En ga ik zeker doen 馃槉. Jij ook succes nog even en veel plezier oo ...
Echo gehad en alles is goed! Geschat op 8+1. Ik kan er nu al meer van genieten.

3 maanden geleden

Reactie op anno123123

Die van mij was 17,45 mm met 8,2 dagen. Scheelt iets maar ook niet denderen ...
Onze baby is 16,7 mm en 8+1 dag en alles was goed zei ze :)

3 maanden geleden

Vanochtend onze eerste echte en goede echo gehad! 馃ス Zo fijn en bijzonder. Het is 茅cht waar. 鉂わ笍 1,8 cm en geschat op 8+2 dagen.

3 maanden geleden

Pfieuwww hartje klopte mooi馃グ zag alles goed uit!

3 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Echo gehad en alles is goed! Geschat op 8+1. Ik kan er nu al meer van genie ...
Woww super!! Gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed was! Ook echt een mooie echo foto trouwens

3 maanden geleden

echo met 6w3d, kloppend hartje en alles 鉂わ笍

3 maanden geleden

Vorige week met (ik denk) 7+2. Ik ben zwanger van een drumstick鉂わ笍

3 maanden geleden

dit is mijn kleine had vandaag me tweede echo en ben 9 weken en 4 dagen me baby liet zijn zelf niet zien hij ligt op zijn buik is dat normaal? ik heb dat nooit eerder gezien of gehoord

3 maanden geleden

Reactie op drnnn

dit is mijn kleine had vandaag me tweede echo en ben 9 weken en 4 dagen me ...
Wauw, mooie echo. Geen idee of dat normaal is eigenlijk, maar voor mijn gevoel schieten en draaien ze nu nog alle kanten op. Zei de verloskundige er wat van?

3 maanden geleden

Reactie op chnt1995

Woww super!! Gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed was! Ook echt een mooie ...
Dank je! En jij veel plezier morgen! Hopelijk geeft dit je ook wat meer rust :)

3 maanden geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Wauw, mooie echo. Geen idee of dat normaal is eigenlijk, maar voor mijn ge ...
haha awhh dankjewel, verloskundige zei alleen dat het een drukke baby is dat die best wel veel beweegt ze vond het moeilijk om een echo foto te maken

3 maanden geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Wauw, mooie echo. Geen idee of dat normaal is eigenlijk, maar voor mijn ge ...
ze moesten ook weer inwendig kijken omdat het via de buik niet zo goed tezien was omdat er veel vetlaag zit zei ze hahaha

3 maanden geleden

Vandaag eerste echo. Geschat op 5 weken en een paar dagen. Ik dacht zelf 7 weken te zijn maar door mijn miskraam in mei niet zeker van het termijn. We zagen een beginnend kloppend hartje. Nu maar duimen dat het over 2 weken gegroeid is