Vanavond eindelijk de eerste echo gehad, dacht 8+1 te zijn. Volgens de meting 8+3. Het voelt heel fijn, we hebben in april een miskraam gehad, vond dat ik wel lang moest wachten voor een eerste echo. Je ziet de contouren goed bij de kleine 馃槏
Na 3 OI鈥檚, 6 IUI鈥檚, 2 ICSI pogingen met 2 miskramen tussendoor kan ik zeggen dat onze laatste IUI poging eindelijk geslaagd is. Ik kreeg in het ziekenhuis waar ik ga geen vroege echo, kon niet slapen van de spanning en stress. Heb een gynaecologe in de priv茅 uit de buurt gecontacteerd en zij wilde met alle plezier kijken of het hartje klopte. Wat een ontlading, we zijn zo gelukkig! 6+2 vandaag 鈾ワ笍
Echo met 7 weken. Kloppend hartje! Wat een opluchting. In april een miskraam gehad dus vond het nu heel spannend. De kop is er af, hopelijk over ruim 7 maanden een 5e kindje
Echo met 7 weken. Kloppend hartje! Wat een opluchting. In april een miskraa ...
Oh wat leuk een 5e 馃槏 heerlijk zo een groot gezin! Fijn dat je een goede echo hebt gehad. Hopelijk kan je nu lekker van je zwangerschap gaan genieten 鈽猴笍
Dank je! En jij veel plezier morgen! Hopelijk geeft dit je ook wat meer rus ...
Helaas leek de echo bij ons niet goed. Het was niks gegroeid. Er was nog wel een kloppend hartje, maar nog steeds leek alles op een termijn van in de 5 weken..
Gefeliciteerd, kun je het al een beetje bevatten na zo'n lange weg?
Dankjewel 馃檪 ik kon mij tot vandaag heel moeilijk voorstellen dat er nu echt terug een klein mensje groeit in mij. Ik had echt die echo nodig om het te kunnen plaatsen en om mij er wat rustiger onder te voelen. Mijn man is ook echt blij en heeft er ook deze keer alle vertrouwen in. Het is gewoon bijna niet te vatten dat het ons nog gegund is, onze kansen waren nihil om niet te zeggen onbestaande intussen. Het klinkt klassiek maar de aanhouder wint, soms is het dus echt zo!馃グ
Een week eerder dan eigenlijk gepland Een echo laten maken. Vorige week goed ziek geweest en niets van klachten meer gehad sindsdien dus ik vertrouwde het even niet meer. Het is nog steeds een klein pestkopje ze wilde hem of haar weer opmeten en het maakte toch klein. Vandaag 10 weken en bij meting kwam ze uit op 8 weken soms zelfs wat kleiner. Volgende week de eigenlijke echo en dan gaat ze het weer proberen te meten