779 Reacties

3 maanden geleden

hoi dames, het is dit keer geen echo wat wat ik wil vertellen maar en pijn… ik heb sinds gister hele erge stekende pijn in me rechter bil vooral tijdens het lopen doet het zo zeer ik kan haast niet meer lopenn hebben jullie enig idee wat het kan zijn? of hebben jullie dat ook? me baby ligt ook aan de rechter kant

3 maanden geleden

Reactie op drnnn

hoi dames, het is dit keer geen echo wat wat ik wil vertellen maar en pijn ...
Het klinkt als (zwangerschaps) ischias..

3 maanden geleden

Vandaag onze tweede echo, ben iets teruggezet op 8w2d. Helaas geen valentijnskindje meer, maar alles zag er prima uit 🥰

3 maanden geleden

Net de tweede echo gehad. Wat vooruit gezet en nu 8+5. Alles zag er goed uit 👶🏼❤️

3 maanden geleden

Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad! 👶🏼 Ik zou toen 8 weken precies zijn en dit kwam ook zo uit de metingen🥰 Hartje zien kloppen, en ineens is het allemaal wat meer werkelijkheid! ❤️

3 maanden geleden

Zo blij en gelukkig! 🍀 Na twee miskramen eerder dit jaar hebben we vanmorgen goed nieuws gekregen. Een mooi kloppend hartje en de groei ziet er perfect uit. ❤️

3 maanden geleden

Gisteren de eerste echo gehad met 7+5! Een prachtig mooi kloppend hartje mogen zien. Op 29 juli de termein echo.🤍

3 maanden geleden

na 1.5 week bloedingen vandaag echo gehad met 7+3 en mooi kloppend hartje 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Gerda-

na 1.5 week bloedingen vandaag echo gehad met 7+3 en mooi kloppend hartje � ...
Wat een geruststelling moet dat wel niet zijn ❤️

3 maanden geleden

9+4 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Wat een geruststelling moet dat wel niet zijn ❤️
jaa absoluut is ons 2e kindje maar was zo bang en zenuwachtig voor de echo

3 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Hoe zag jullie echo van 7wk er uit? Ik ben gisteren geweest, 1 dag teruggez ...
Van vandaag - kloppend hartje en inderdaad 7 weken :)

3 maanden geleden

De toekomstige grote broer mocht als eerste kijken 🥰❤️

3 maanden geleden

7 weken ❤️🙌

3 maanden geleden

Zojuist de echo gehad. Sterk kloppend hartje. 💜 meten was lastig maar geschat op 6+6 dagen dus dat zou moeten kloppen. Nu pas 7 augustus een echo. Lang wachten weer. Dan meteen de termijn echo.

3 maanden geleden

Vandaag bij 9+3, is waarschijnlijk een paar dagen verder. Ik was model bij een opleiding voor echoscopisten, was super leuk! Heb voor het eerst echt uitgebreid alles gezien en gesnapt ;) En met het kindje is alles goed, die was druk aan het bewegen

3 maanden geleden

Reactie op Rainbow123

Vandaag eerste echo. Geschat op 5 weken en een paar dagen. Ik dacht zelf 7 ...
Ik heb precies hetzelfde gehad vorige week, idd ook een miskraam gehad in mei. Vandaag weer een echo gehad en hij is gelukkig gegroeid🥰 ik hoop voor jou ook een mooie groei en echo de eerst volgende keer♥️

3 maanden geleden

Reactie op dlk50

Ik heb precies hetzelfde gehad vorige week, idd ook een miskraam gehad in m ...
Aaah wat fijn voor je!🥰 mag ik vragen wanneer jij een positieve test had?

3 maanden geleden

Gisteren de termijn echo gehad, 10+5 weken en alles zag er goed uit 💕🐥

3 maanden geleden

Gisteren eerste echo gehad met 8 weken en 5 dagen. Eerst uitwendig geprobeerd en meteen mooi beeld. Een bewegende baby met een kloppend hartje❤️