779 Reacties
3 maanden geleden
Gisteren echo gehad 7w1d, alles zag er goed uit en een kloppend hartje gezien 鉂わ笍馃槏
3 maanden geleden
Afgelopen vrijdag de echo gehad met 10+6. 01-02 uitgerekend 馃グ Kleintje was erg bewegelijk馃┓馃┑
3 maanden geleden
Vanaf welke week kun je het hartje horen kloppen? Wij hebben 25 juli de termijnecho met 10+5 ben benieuwd of dat het dan al mogelijk is 馃槂
3 maanden geleden
Vanaf welke week kun je het hartje horen kloppen? Wij hebben 25 juli de ter ...
Ik heb het hartje gehoord op 8+0, volgens haar zelf 7+4. Niet dat ik er echt blij om ben als ik lees dat ze helemaal niet zeker zijn wat het met de ontwikkeling doet. Kreeg het ook niet als vraag, zelf niet even iets als "ik laat het hartje nu even horen". Het was er gewoon plots waarna ze zei het klopt goed en weg was het weer 馃檭
3 maanden geleden
Vanaf welke week kun je het hartje horen kloppen? Wij hebben 25 juli de ter ...
Een vervolgvraag hierop is: Is dit zowel bij een inwendige als uitwendige echo te horen? Bij mijn inwendige echo bij 8+3 weken niks te horen gekregen of gevraagd. Ik heb mijn (inwendige?) termijnecho bij 11+3 weken op 31 juli, dus ben ook erg benieuwd! 馃檹
3 maanden geleden
Reactie op YH89
Een vervolgvraag hierop is: Is dit zowel bij een inwendige als uitwendige e ...
Ik heb nu 3x een inwendige echo gehad en bij 2 keer het hartje gehoord bij de 1e keer was het te vroeg was toen 6 weken dacht ik