779 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op mimumo

Vandaag bij 9+3, is waarschijnlijk een paar dagen verder. Ik was model bij ...
Mooi!

3 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje en het is zo goed als het kan zijn liet de arts weten. Super blij en opgelucht. Volgens de meting zit ik op 7+4 vandaag 馃グ

3 maanden geleden

8 weken, inwendige echo! 馃グ

3 maanden geleden

Flubby met kloppend hart 馃馃徏

3 maanden geleden

Gisteren echo gehad 7w1d, alles zag er goed uit en een kloppend hartje gezien 鉂わ笍馃槏

3 maanden geleden

Vandaag 9 weken. Zag er allemaal perfect uit 鈽猴笍

3 maanden geleden

Vandaag 10+5 en onze 2e echo gehad 馃グ

3 maanden geleden

Mooie

3 maanden geleden

Afgelopen donderdag onze eerste echo gehad, alles was goed en er was een mooi kloppend hartje te zien. Vandaag zijn we 7+5 馃挋馃┓馃グ

3 maanden geleden

Afgelopen vrijdag de echo gehad met 10+6. 01-02 uitgerekend 馃グ Kleintje was erg bewegelijk馃┓馃┑

3 maanden geleden

Vandaag termijnecho gehad馃槏 4 februari uitgerekend

3 maanden geleden

Vanaf welke week kun je het hartje horen kloppen? Wij hebben 25 juli de termijnecho met 10+5 ben benieuwd of dat het dan al mogelijk is 馃槂

3 maanden geleden

Vanaf welke week kun je het hartje horen kloppen? Wij hebben 25 juli de ter ...
Laten horen doen ze vaak pas bij 12 weken. Ik kreeg het vorige zwangerschap pas bij 16 weken te horen

3 maanden geleden

Wij hebben afgelopen zaterdag met precies 9 weken een extra echo gehad 茅n al even het hartje gehoord 馃槏 voor ons ook 25 juli de termijnecho met 10+5

3 maanden geleden

Ik heb het hartje gehoord op 8+0, volgens haar zelf 7+4. Niet dat ik er echt blij om ben als ik lees dat ze helemaal niet zeker zijn wat het met de ontwikkeling doet. Kreeg het ook niet als vraag, zelf niet even iets als "ik laat het hartje nu even horen". Het was er gewoon plots waarna ze zei het klopt goed en weg was het weer 馃檭

3 maanden geleden

Termijn echo 11+4馃グ

3 maanden geleden

Een vervolgvraag hierop is: Is dit zowel bij een inwendige als uitwendige echo te horen? Bij mijn inwendige echo bij 8+3 weken niks te horen gekregen of gevraagd. Ik heb mijn (inwendige?) termijnecho bij 11+3 weken op 31 juli, dus ben ook erg benieuwd! 馃檹

3 maanden geleden

Reactie op YH89

Een vervolgvraag hierop is: Is dit zowel bij een inwendige als uitwendige e ...
Ik heb nu 3x een inwendige echo gehad en bij 2 keer het hartje gehoord bij de 1e keer was het te vroeg was toen 6 weken dacht ik

3 maanden geleden

Reactie op YH89

Een vervolgvraag hierop is: Is dit zowel bij een inwendige als uitwendige e ...
Bij mij was het inwendig.

3 maanden geleden

Wij zijn afgelopen vrijdag geweest! Ben vandaag precies 9 weken