779 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Kan het zomaar zijn dat een meting een aantal dagen scheelt? Ik ben nu 7+3 ...
Dat is heel normaal. Het is zo super klein en je hebt altijd meetfout. Bij mij was het ook 2 dagen ‘te klein’ terwijl ik een terugplaatsing heb gehad. Dat is dan dus een meetfout want welk elk embryo groeit de eerste 12 weken exact even snel bij elke vrouw. Bij 9 weken liep ik weer een dag ‘voor’. Niks om je zorgen over te maken! Ik heb eerder een zwangerschap gehad waarbij ik 2 weken achter liep. Dat is niet goed gegaan want een embryo kan geen groeisprongen maken. Maar een paar dagen in de plus of de min is heel normaal.

3 maanden geleden

Reactie op Debbsss02

Hun metingen gaan uit van het aantal mm/cm van je baby. Dus stel ze meten 2 ...
Helemaal eens dat er geen zorgen gemaakt hoeven te worden maar het klopt niet dat elke kindje een eigen groei heeft. Dat is ná 12 weken zo maar tot die tijd gaat het bij iedereen precies even snel. Super mooi die natuur! Het zijn echt meetfouten soms nog verstrekt doordat iemand niet precies weet wanneer de eisprong/bevruchting was.

3 maanden geleden

9+3 vandaag 🌸 Alles was gelukkig goed

3 maanden geleden

9+1 en alles zag er goed uit ☺️

3 maanden geleden

Weer 2 dagen vooruit gezet, nu 11+2❤️

3 maanden geleden

Ik ben morgen 8 weken embryo tje meette iets kleiner op 7.5 dus 2 dagen verschil maar goed gegroeid na vorige echo dus helemaal blij hartje zien kloppen weer ❤️

3 maanden geleden

Vandaag tijdens de vitaliteitsecho een grote schock gehad.. was 3 weken verder dan ik dacht dus het werd gelijk de termijnecho😆🤩 nu 11+2 (ipv 8+0)

3 maanden geleden

Wij afgelopen dinsdag een 3d echo gekregen van de twins in her ziekenhuis. Wij zijn zaterdag 11 weekjes 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Roxy_1993

Wij afgelopen dinsdag een 3d echo gekregen van de twins in her ziekenhuis. ...
Wat bijzonder om te zien 😍

3 maanden geleden

Reactie op Misty91

Ik morgen de termijnecho en dan precies 11 weken. Ook 5 februari uitgereken ...
Hier ook 5 februari uitgerekend! 🩷💙

3 maanden geleden

Zoooo blij dat ik toch een pretecho gevraagd had tussendoor. Toch een boel spanning van me af gevallen. Nu 9+5 volgende week donderdag termijn echo. (Door miskramen in verleden erg veel stress steeds)

3 maanden geleden

hoi allemaal hier een echo foto van 11 weken

3 maanden geleden

Reactie op Amariss

Hier ook 5 februari uitgerekend! 🩷💙
ik oookk

3 maanden geleden

Weken en dagen afgeteld maar vandaag eindelijk de 1e echo gehad, en we zijn helemaal goed gekeurd, met een mooi sterk kloppend hartje en met een lengte van 2cm 💗🥰 ik dacht zelf vandaag 8+6 te zijn maar vandaag toch voor nu 8+4 geschat, maar wij zijn blij en een fijn begin van het weekend 😊🫶🏻

3 maanden geleden

Zojuist een echo gehad met 9w+1d, klopt precies met de berekening 🥰 zo fijn om te zien dat alles goed gaat

3 maanden geleden

Weken en dagen afgeteld maar vandaag eindelijk de 1e echo gehad, en we zijn ...
Wauw mooie duidelijke echo!😍

3 maanden geleden

Termijnecho met 11.2 dagen, alles was perfect en de kleine was lekker aan het trappen al🥰

3 maanden geleden

onze 3e echo inmiddels met 8+4 en zag er weer allemaal goed uit 🥰

3 maanden geleden

9+2 vandaag ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Debbsss02

Wat bijzonder om te zien 😍
Ja bijzonder he.! Ben er wel blij mee zulke mooie beelden