779 Reacties
vor 3 Monaten
Reactie op Lisxxxx
8+5 馃槉
Oh wauw 馃グ ik mag donderdag voor de eerste echo en ben dan waarschijnlijk 8+4. Weet ik een beetje wat ik kan verwachten haha
vor 3 Monaten
Vandaag de termijn echo gehad en ben nu 11+2 en 10 februari uitgerekend. Zo bijzonder om te zien met een super duidelijke uitleg wat heel prettig was. Alles zag er top uit. Lekker bewegelijk met het handje hele tijd bij het gezichtje te bewegen. 馃グ Op de foto rechts bovenin zie je heel duidelijk de hersentjes al, zo apart en bijzonder.
vor 3 Monaten
Vandaag de termijn echo gehad en ben nu 11+2 en 10 februari uitgerekend. Zo ...
Correctie 11+1 馃槣
vor 3 Monaten
Echo nummertje 2. 9+4 weken nu . Over 1.5 week echo nummer drie de 11 weken echo!
vor 3 Monaten
Vandaag eerste echo gehad. Alles was helemaal goed馃コ馃コ Ik ben zelfs een week verder dan gedacht: 9+1 ipv 8+5. En het kindje bewoog al op de echo. Ik ben blij 馃グ馃グ
vor 3 Monaten
Gister termijnecho gehad, ik was precies het aantal weken dat ik zelf dacht, 10+6. Ze zei dat het een van de mooiste baby鈥檚 was die ze ooit had gezien maar dat zeggen ze waarschijnlijk tegen iedereen. 馃ぃ Zo leuk om te zien, aan het begin was de baby heel wild aan het trappelen en zwaaien 馃グ馃ス
vor 3 Monaten
Reactie op kdc1997
Gister termijnecho gehad, ik was precies het aantal weken dat ik zelf dacht ...
Dit is wel een hele mooie duidelijke foto vind ik!馃槏
vor 3 Monaten
9+3 (nog naar aanleiding van laatste menstruatie).. was lekker aan het bewegen en het hartje klopte duidelijk en mooi regelmatig .
Volgende week donderdag mogen we voor de termijn echo, ben benieuwd hoe ver het nu daadwerkelijk is en welke datum er uit gaat komen.
vor 3 Monaten
Reactie op kdc1997
Weet iemand hier trouwens of je bij de 13 weken echo (medisch) ook foto鈥檚 m ...
Ik had vandaag 13 weken echo (12w+4d) en heb foto鈥檚 meegekregen!馃槉
vor 3 Monaten
Reactie op kdc1997
Weet iemand hier trouwens of je bij de 13 weken echo (medisch) ook foto鈥檚 m ...
Ja hoor, krijg je gewoon mee! Ik vroeg me dit tijdens vorige zwangerschap ook af, maar heb toen gewoon foto's meegekregen. 20 weken echo is ook medisch en krijg je ook gewoon fotos van(: