779 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op DC22
Het kan ook nog verschil maken tussen een inwendige en uitwendige echo! En ...
Dankjewel voor je reactie! Ik heb zelf een inwendige echo gehad en ging er vanuit dat iedereen dat wel had op deze termijn 馃槄.
4 maanden geleden
Ik heb gisteren (vrijdag) m鈥檔 eerste echo gehad. Geschat op ongeveer 7 weken. We zagen een mooi kloppend hartje 馃グ baarmoeder was verder mooi schoon en geen bloedtesten etc te zien. Super fijn. Hopen op een goed verloop 馃槏
4 maanden geleden
Reactie op anno123123
Ik heb gisteren (vrijdag) m鈥檔 eerste echo gehad. Geschat op ongeveer 7 weke ...
Ik vond het overigens op het beeld daar veel duidelijker te zien. Het vruchtzakje was de hele tijd duidelijk in beeld en het hartje zag ik ook echt goed kloppen. De verloskundige zei ook al van zooo die laat zichzelf wel goed zien. Op de foto vind ik het maar een raar stipje en kan ik niet eens de dooierzak en het embryo van elkaar onderscheiden 馃槄
4 maanden geleden
Reactie op anno123123
Ik heb gisteren (vrijdag) m鈥檔 eerste echo gehad. Geschat op ongeveer 7 weke ...
Bloedresten* dit controleerde ze omdat ik 2 weken gelden beetje bruin bloed had met afvegen
4 maanden geleden
Reactie op Cristel1991
Wat leuk om dit allemaal te zien!
Nu kan ik bijna niet meer wachten .. nog ...
Wat spannend! Ik mag ook de 24e. Ga voor je duimen 馃檹馃徎
4 maanden geleden
Reactie op Samensterk2024
Wat spannend! Ik mag ook de 24e. Ga voor je duimen 馃檹馃徎
Duimen! 馃馃徎馃馃徎
4 maanden geleden
Vandaag eerste vroege echo gehad. Volgens eigen berekeningen 7+1, toch terug gezet naar 5+6, en een kloppend hartje 馃挐 over 2 weken weer een echo om te kijken of het goed ontwikkeld verder. Heel opgelucht en blij dat het nu wel op juiste plek zit
4 maanden geleden
Reactie op teddy2710
Vandaag eerste echo gehad, mooi kloppend hartje gezien! ik zou 7+2 moeten z ...
Ik zit op 4.8 mm en ook 5+6 馃槉
4 maanden geleden
Reactie op teddy2710
Vandaag eerste echo gehad, mooi kloppend hartje gezien! ik zou 7+2 moeten z ...
Ja ik! Ik had een echo 18 juni. Mijn berekening met de ovulatietesten plus positieve zwangerschapstest op 25 mei ( 1 mei eerste dag laatste ong ). Bij de echo had ik 6+6 moeten zijn. Maar volgens de meting op de echo was ik maar 5+3. Wel met een net kloppend hartje.
Ik moet 3 juli terug
4 maanden geleden
7+3, een kloppend hartje en een bewegend kindje na een eerdere miskraam. Zo dankbaar!