779 Reacties

4 maanden geleden

Net mijn echo gehad. Alles ziet er gelukkig goed uit🥰

4 maanden geleden

Reactie op teddy2710

Vandaag eerste echo gehad, mooi kloppend hartje gezien! ik zou 7+2 moeten z ...
Tijdens de zwangerschap van m’n eerste ook van 7+3 terug gezet naar 6+1. Nou ik had hem niet in de weken daarna want hoe kon dat nou.. was toen 5,8mm. Gelukkig kocht ik na 1,5 week terug komen voor een nieuwe echo om te kijken of alles goed bleef groeien en toen weer een paar dagen naar voren gezet. Het gaat echt om mm werk dus 0,1 mm kan al verschil maken

4 maanden geleden

Hier een mooie echo ontvangen vandaag met 7+2 weken🥰

4 maanden geleden

Goede echo gehad met een kloppend hartje🥰

4 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad met 7+1. Ik was zo enorm zenuwachtig hier voor…. Of het op de juiste plek zou zitten en of het hartje zou kloppen 😨 Gelukkig was alles helemaal in orde en een mooi sterk kloppend hartje gezien 🥰 Zelfs 3 dagen vooruit gezet voor nu! Dus 7+4 ☺️

4 maanden geleden

Mooi kloppend hartje en alles passend bij de door mij geschatte termijn 7.3😍

4 maanden geleden

Vandaag de 1e echo gehad. Kloppend hartje gezien 😍 7+2 ❤️

4 maanden geleden

Wat een heerlijk topic! Ik moet nog even geduld hebben en vind het maar spannend allemaal, maar zo fijn om te zien dat het ook gewoon goed kan gaan 🥰

4 maanden geleden

Volgens de berekening ben ik aanstaande vrijdag 7 + 2, dan heb ik mijn 1e echo. Voor mijn gevoel lang moeten wachten dus ik kijk er echt naar uit! Zal het een inwendige echo zijn? Of gewoon?

4 maanden geleden

Een goede echo gehad met een kloppend hartje 🥰🤎🧸 ben 2 dagen terug gezet van 8 weken naar 7+5, dus waarschijnlijk is mijn ovulatie ietsje later geweest

4 maanden geleden

Vandaag echo gehad en het was zo fijn om een kloppend hartje te zien! Eindelijk na 4,5 jaar fertiliteit is het gelukt.. uitgerekende datum klopte omdat ik precies wist wanneer punctie was.. ik ben vandaag 7+4 en uitgerekend op 07 februari 🤩🤩🤩

4 maanden geleden

Reactie op Draakje88

Vandaag echo gehad en het was zo fijn om een kloppend hartje te zien! Einde ...
Wat een super mooi nieuws! Geniet ervan ♥️

4 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Een prachtig duidelijk kloppend hartje! 💗 Iets naar voren gezet, 8+5 nu. Over 2 weken de termijn echo!

4 maanden geleden

Reactie op MylifeAnouk

Vandaag echo gehad! Die dachten 7 weken maar was blijkbaar toch pas 5+3. Ge ...
Ik duim voor je ♥️

4 maanden geleden

Reactie op daniellecl

Volgens de berekening ben ik aanstaande vrijdag 7 + 2, dan heb ik mijn 1e e ...
Inwendig, want het is nog te klein om uitwendig te zien. Veel plezier!

4 maanden geleden

Wat ontzettend leuk om al deze echo's te zien. Wij moeten nog even wachten tot 15 juli. Kan haast niet wachten 🙈😇

4 maanden geleden

Ons zeepaardje❤️ 08-02-2025 uitgerekend

4 maanden geleden

Kloppend hartje gezien ♥️ teruggezet van 7.1 naar 6.2. Kleintje was precies 6 mm.

4 maanden geleden

Reactie op daniellecl

Volgens de berekening ben ik aanstaande vrijdag 7 + 2, dan heb ik mijn 1e e ...
Ik heb met 7 +3 een gewone echo gehad en daar was alles op te zien. Terwijl ik ook dacht dat het inwendig zou zijn. Maar dat was dus niet nodig

4 maanden geleden

Onze frummel uitgerekend op 08-02-2025🤍