779 Reacties

4 maanden geleden

Omggggggg net een kloppend hartje gezien. Ik kon tot net niet blij zijn? Steeds weer bang voor een missed abortion & nu kan ik wel janken van blijdschap 6w3 ongeveer

4 maanden geleden

Reactie op Jillie94

Wat ontzettend leuk om al deze echo's te zien. Wij moeten nog even wachten ...
Oeeehh ik een dagje later 🫣

4 maanden geleden

Zo’n opluchting na 3 miskramen hier voor 🥹 voor nu 7+1 en 11 februari uitgerekend

4 maanden geleden

Tweede echo alles goed, nu 8+4 ❤️🐥

4 maanden geleden

Onze eerste echo! Volgens mijn berekening zaten we op 7 weken, maar ook teruggezet naar ongeveer 6 weken of hoog in de 5. Wel gek, komt niet helemaal overeen met de geslachtsgemeenschap (22 mei) en dat was HET moment omdat m’n man daarna op reis ging (of ovulatie toch later?!) De baby is 3,7 mm en kloppend hartje gezien! Hebben jullie hier ervaring mee?

4 maanden geleden

Ik heb op 15 juli mijn eerste echo, dan ben ik precies 6 weken…dacht dat dat vrij vroeg was maar fijn om te horen dat je dan dus het hartje gewoon al kan zien🤗💗 gefeliciteerd!

4 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Onze eerste echo! Volgens mijn berekening zaten we op 7 weken, maar ook ter ...
Precies hetzelfde hier, gister dacht ik 7+ te zijn maar teruggezet naar 6 weken, ik testte wel pas 5 dagen na NOD positief, maar ik heb heel veel verhalen gehoord nu dat deze meting echt een schatting is! Kan dus zo nog veranderen 😊

4 maanden geleden

7.4

4 maanden geleden

Reactie op teddy2710

Precies hetzelfde hier, gister dacht ik 7+ te zijn maar teruggezet naar 6 w ...
Ah!! Hoe groot is jullie kindje nu?

4 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Ah!! Hoe groot is jullie kindje nu?
Gisteren gemeten op 4,5 mm, en ze schatte me op 5+6. Maar ik zie ook dat de schatting van dagen ook verschilt bij anderen!

4 maanden geleden

6+6 met een mooi kloppend hartje ❤️

4 maanden geleden

Een goede echo met 8+1, uitwendig. We hebben een sterk kloppend hartje gezien. Er valt zo veel van me af nu. Tijd om te genieten 😍❤️

4 maanden geleden

Reactie op Draakje88

Vandaag echo gehad en het was zo fijn om een kloppend hartje te zien! Einde ...
Aaah super fijn, lange trajecten kunnen het zijn, ik ben nu 1,6 jaar bezig 2 poging met Gonal F en het is raak moet alleen nog even wachten op een echo

4 maanden geleden

Reactie op ddkvdb

Onze eerste echo! Volgens mijn berekening zaten we op 7 weken, maar ook ter ...
Fijn dat je de eerste echo hebt gehad en een kloppend hartje hebt gezien! Ik heb dit bij een eerdere zwangerschap ook gehad, is later nog 2 dagen naar voren gezet. Waarschijnlijk latere innesteling.

4 maanden geleden

Maandag met 8 weken onze eerste echo gehad (inwendig). Een sterk kloppend hartje kunnen zien, ook bij mij viel er een last van mijn schouders❤️ Verder zag alles er netjes uit. Over 3 weken onze termijn echo. Kan niet wachten de kleine weer te zien🥰🥰

4 maanden geleden

Reactie op Jillie94

Wat ontzettend leuk om al deze echo's te zien. Wij moeten nog even wachten ...
Pfff, ik tot 16 juli 😊 de dagen hebben nog nooit zo lang geduurd 🙈

4 maanden geleden

8+1

4 maanden geleden

Vanmorgen voor een echo geweest en verder dan we durfde te hopen. Mijn eisprong is heel erg snel, dat werd ook op de echo bevestigd. Nu 8w4 en een kloppend hartje, we zijn zo blij🥰

4 maanden geleden

Reactie op Anroni86

Vanmorgen voor een echo geweest en verder dan we durfde te hopen. Mijn eisp ...
Wat ontzettend fijn! 💗 gefeliciteerd

4 maanden geleden

Oooo ik heb mn foto willen lamineren nu is hij zwart !! Ik kan wel janken zooo bijzonder en weg … bewaard het ziekenhuis de echo’s ?