25 Reacties

18 dagen geleden

Ik vind beide leuk en voor een jongen. Zelf zou ik voor Aiden gaan als ik tussen de 2 moet kiezen.

18 dagen geleden

Ik ga voor Aidan

18 dagen geleden

Ik zou Eden kiezen. Ik vind Aiden meer in de categorie Jayden en Jordy en vind Eden verfijnder.

18 dagen geleden

Ik vind Aiden mooier en ik denk met een y nog mooier. Ayden.

18 dagen geleden

Ik zou voor Eden gaan! Ook onze overweging.

18 dagen geleden

Heel gek, omdat je het op dezelfde manier uitspreekt, maar ik vind Aiden voor een jongen en Eden voor een meisje 😅. Als je een jongen krijgt zou ik dan ook voor Aiden gaan! (En ik denk ook dat dat de meer algemene schrijfwijze is, waardoor hij niet continu zijn naam hoeft te spellen aan iedereen. Dat zei ik volgens mij ook bij je topic over Aeden 😅.)

18 dagen geleden

Aiden

18 dagen geleden

Ik zou Aiden kiezen.

18 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Heel gek, omdat je het op dezelfde manier uitspreekt, maar ik vind Aiden vo ...
We krijgen inderdaad een jongetje! Dat jij inderdaad zei met Aeden dat hij het steeds zou moeten spelen en het verwarrend zou zijn dacht ik gelijk ohja dat is zo , nee dat moeten we niet hebben haha 😜

18 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Heel gek, omdat je het op dezelfde manier uitspreekt, maar ik vind Aiden vo ...
Misschien nog een extra reden voor Aiden te kiezen. Mocht hij ooit in België/ vlaanderen komen werken/ wonen. Eden en Aiden worden hier echt compleet anders uitgesproken.

18 dagen geleden

Zou zelf voor Eden kiezen!

17 dagen geleden

Ik zou gaan voor Aiden, omdat Eden in het Engels in ieder geval een hele andere uitspraak heeft (er van uitgaande dat jullie voor een Engelse uitspraak kiezen).

17 dagen geleden

Ik zou gaan voor Aiden, omdat Eden in het Engels in ieder geval een hele an ...
Ter aanvulling: Eden spreek je dan uit als "Ieden", zoals: Garden of Eden.

17 dagen geleden

Ter aanvulling: Eden spreek je dan uit als "Ieden", zoals: Garden of Eden.
Ja dat was ook het eerste wat ik ook dacht. Ik zou dan eerder nog voor Aiden of Ayden gaan met de laatste als mijn voorkeur Snap de denkwijze dat Eden qua schrijfwijze populairder zou zijn eventueel maar dat vind ik wel echt een meisjes naam (mede ook omdat ik het link aan het godsdienstige Eden.)

17 dagen geleden

Eden vind ik ook meer een meisjesnaam.

17 dagen geleden

Ik zou gaan voor Aiden, omdat Eden in het Engels in ieder geval een hele an ...
De uitspraak moet “Eeden” zijn 😊

17 dagen geleden

Ter aanvulling: Eden spreek je dan uit als "Ieden", zoals: Garden of Eden.
De Engelse uitspraak is inderdaad “ieden” .. lastige hieraan vind ik dat we natuurlijk in Nederland wonen en dan zou ( zover ik kan vinden ) de uitspraak gewoon “Eeden” zijn. Ik vind het lastig in hoeverre je rekening moet houden met hoe het in een ander land word uitgesproken…

16 dagen geleden

Eden. Met het risico dat het als ieden uitgesproken wordt..

16 dagen geleden

Reactie op Irissdw

De Engelse uitspraak is inderdaad “ieden” .. lastige hieraan vind ik dat we ...
Jullie wonen in Nederland en jullie zoon later wellicht ook, maar hij kan prima bij een bedrijf gaan werken wat internationaal opereert en/of waar de voertaal Engels is om maar een voorbeeld te noemen. Daarnaast is Engels ook een wereldtaal, dus als jullie willen dat de naam uitgesproken wordt op zijn Engels, dan zou ik de Engelse schrijfwijze aanhouden. Nog los van het feit dat ik Eeden persoonlijk meer voor een meid vind.

12 dagen geleden

Je zou ook nog Edin kunnen overwegen in plaats van Eden? Dat vind ik wel echt een jongensnaam 😁