84 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op deniesvw

Ik had 2 eicellen (ben zelf een 2eiige tweeling), maar er was er maar 1 met ...
Ja dat kan ook zomaar, bizar he! Ik snap het hoor!

2 maanden geleden

Reactie op Mabel90

Hee meiden, ik heb mijn eerste echo gehad! Precies de termijn die ik had ve ...
Oh wat spannend zeg.. Duim voor jou dat alles goed mag gaan! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Roxy_1993

Wij hadden dinsdag onze 1e echo en toen kwamen wij er achter dat het er ook ...
Dit is zo herkenbaar 🤣🤣🤣🤣 wij waren ook met stomheid geslagen!

2 maanden geleden

Hier ook zelfde nieuws gehad!🥰 Nu ook 8+2 weken! 2 eiige ook bij ons! toch wel heel bijzonder en heel leuk🥰 (naast alle mega erge klachten😵‍💫)

2 maanden geleden

Gisteren ook te horen gekregen dat we er twee krijgen. Wat schrikken zeg. Heel leuk maar ook wel heel erg spannend!

2 maanden geleden

Reactie op liessr

Gefeliciteerd!! Wij zagen ook heel weinig de eerste keer maar zojuist een n ...
Wij hebben vandaag een mooie echo gehad met 2 kloppende hartjes ❤️ Voor nu gezet op 6 weken en 3 dagen (miskraam was 6 mei, daarna niet ongesteld geweest. HCG was sinds 23 mei 0, zitten in IVF traject en dit is een spontaan kadootje) Nieuws moet nog ff landen.... Zeker na 3 miskramen is en blijft het spannend.... De 18e opnieuw een echo

2 maanden geleden

Hier ook een tweeling! We zijn er gisteren achtergekomen. Toen de gynaecoloog vertelde dat het een tweeling was, zeiden we alleen: “ahhh, oke.” 🤦‍♀️ ik denk dat we het nieuws nog even moesten verwerken. Het voelt nu nog steeds een beetje als een film. Ik heb behoorlijke zwangerschapssymptomen. Snap nu waar dat vandaan komt 😅.

2 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Hier ook een tweeling! We zijn er gisteren achtergekomen. Toen de gynaecolo ...
Zal nog even zo blijven haha! Wij weten het 3 weten en is alsof ik het nog steeds niet echt besef haha

2 maanden geleden

Reactie op liessr

Dit is zo herkenbaar 🤣🤣🤣🤣 wij waren ook met stomheid geslagen!
Ja het is nu zo'n 2 weekjes geleden. Het is nog niet geland! Morgen de 2e echo nou zit weer vol met zenuwen 😅

2 maanden geleden

Reactie op liessr

Gefeliciteerd!! Wij zagen ook heel weinig de eerste keer maar zojuist een n ...
Wat een mooie echo. Ik heb niet zo'n mooie echo van beide kindjes. Heb naar 1 foto gehad waarvan het niet echt duidelijk is.

2 maanden geleden

Ook hier al een dochter van 22maanden en er vandaag achter gekomen dat we zwanger zijn van een tweeling (7weken)

2 maanden geleden

Jaloers!! Haha Hoopte zo dat het deze keer een tweeling zou zijn. Super leuk!

2 maanden geleden

Nou ook ik mag me aansluiten bij deze groep. Echt even schrikken. We hebben er een rond lopen van bijna twee en wilden toch graag nog één broertje of zusje en dan de knip erin. En nu worden het er dus twee! Morgen al negen weken, we dachten zelf acht. En dus twee. Ze zette de echo erop en poef, je zag meteen twee stuks! Wat een shock. Dit moet echt nog even verwerkt worden en binnen komen. Maar natuurlijk net zo gelukkig ! Alleen zo jammer dat je dan meteen medisch bent en naar het ziekenhuis moet. 😔

2 maanden geleden

Toch benieuwd en een vraag voor de tweelingmama’s: voelden jullie je anders dan bij andere zwangerschappen? Heftigere symptomen? Had je al het gevoel dat het een tweeling was? Dus dit alles nog voor de echo!

2 maanden geleden

Ik was nu wel een weekje misselijk waar ik de eerste zwangerschap geen last van had. Ook meer vermoeid, maar ja heb ook al eentje rondlopen van bijna twee dus niet gek, want kan nu niet rusten wanneer ik wil. Maar totaal niet het idee dus dat het een tweeling zou zijn. Ook niet in ons opgekomen want komt niet in onze families voor!

2 maanden geleden

Reactie op Karnemm

Toch benieuwd en een vraag voor de tweelingmama’s: voelden jullie je anders ...
100% ! bij mijn eerste zwangerschap was ik alleen een beetje moe en nu (in golven ) erg misselijk, soms duizelig en nog minder energie.

2 maanden geleden

Reactie op Karnemm

Toch benieuwd en een vraag voor de tweelingmama’s: voelden jullie je anders ...
Voor mij is het de eerste zwangerschap. Maar ik had al wel een vermoeden door de heftigheid van de klachten. Ik ben heel erg vermoeid. Op een goede dag kan ik max 2 uurtjes naar buiten… dat is eens per week denk ik. Verder ben ik in vlagen misselijk, dagelijks maagzuur, hoofdpijn etc. Maar de oververmoeidheid vind ik wel extreem.

2 maanden geleden

Reactie op Karnemm

Toch benieuwd en een vraag voor de tweelingmama’s: voelden jullie je anders ...
Ja zeker anders dan andere zwangerschap! 1e zwangerschap was ik enkel wat licht misselijk en vermoeid, nu ontzettend misselijk vooral in de avonden vanaf 18u en echt extreem vermoeid. Kan wel hele dag slapen, maar misselijkheid vind ik t ergste

2 maanden geleden

Reactie op Cathy-Steef- Chieko

Ow, leuk al die tweelingen hier. Ik heb over 1,5 week mijn eerste echo, maa ...
Ik heb precies hetzelfde als wat je omschrijft 😊 vrijdag de eerste echo🙈

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde als wat je omschrijft 😊 vrijdag de eerste echo🙈
Geen tweeling overigens, wel dezelfde symptomen