350 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Same here! Ik mag 11 juli met ruim 9 weekjes op de teller!
Aah lastig he, een oefening in geduld 馃槄

2 maanden geleden

Tweede echo gehad omdat er vorige week niets te zien was bij de VK nu bij de gynaecoloog langs geweest duidelijke zwangerschap te zien met hart activiteit dubbele gevoelens

2 maanden geleden

8 juli eerste echo met 7 weken! Wachten duurt zo lang 馃槶

2 maanden geleden

10 juli pas! Het duurt zo lang.. ik ben nu 5+5 weken.. Ik vind de wachtbank maar niks

2 maanden geleden

1 juli馃檲 heel spannend

2 maanden geleden

Reactie op ser11988

1 juli馃檲 heel spannend
Ik ook! Hoever ben jij dan? Ik 7+1.

2 maanden geleden

Ik mag pas 15 juli 馃槶 dan ben ik 7+6!

2 maanden geleden

We mogen 11 juli. Dan ben ik 7 weken.

2 maanden geleden

Reactie op GB91

6.0 en een hartje gezien, ons geluk kan niet op 鈾ワ笍
Wat een mooi duidelijk beeld !

2 maanden geleden

Ik krijg waarschijnlijk volgende week pas te horen wanneer ik de echo krijg. Weet sinds gisteren pas dat ik echt zwanger ben en het duurt me nu al te lang 馃檭

2 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad, het hartje ging mooi tekeer! 馃槏

2 maanden geleden

Ik mag 10 juli eerste echo, dan ben ik 8+1. Worden lange 2 weken馃檲

2 maanden geleden

Ik kan nog amper geloven dat ik zwanger ben en blijf. Mijn eerste echo is 5 juli, ik ben dan precies 7 weken zwanger.

2 maanden geleden

Vanwege een poliep had ik vandaag met 5+5 een inwendige echo... Nog helemaal niets te zien. Zakt de moed me enorm van in de schoenen 馃槶 verloskundige zegt dat dit heel normaal is bij deze termijn, nu 11 juli een afspraak. Iemand die dit herkent en me gerust kan stellen? De neiging om nu naar de winkel te rennen voor een test is zo groot. Geen idee wat ik daar dan van verwacht.

2 maanden geleden

Vanwege een poliep had ik vandaag met 5+5 een inwendige echo... Nog helemaa ...
Ik snap je zorgen heel goed. Als een test jou een goed gevoel geeft, lekker doen. 馃┓

2 maanden geleden

Vanwege een poliep had ik vandaag met 5+5 een inwendige echo... Nog helemaa ...
Het is helemaal normaal om je zorgen te maken! Veel vrouwen ervaren dit en het kan heel stressvol zijn. Probeer te onthouden dat bij 5+5 weken het vaak nog te vroeg is om veel te zien. De kans is groot dat je bij de volgende echo meer duidelijkheid krijgt. Tot die tijd, probeer goed voor jezelf te zorgen en zoek steun bij vrienden, familie of je verloskundige. Doe leuke dingen! Zoek afleiding. Je bent niet alleen <3

2 maanden geleden

Ik mag 10 juli eerste echo, dan ben ik 8+1. Worden lange 2 weken馃檲
Ik heb ook 10 Juli mijn eerste echo, ben de dagen aan het aftellen!馃き

2 maanden geleden

4 juli, dan ben ik net 7 weken馃槏

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Ik voel me dus eigenlijk best goed. Dus maak me beetje zorgen omdat ik niet ...
Ik heb dat ook nog niet hoor ik plas meer en ruik heel sterk

2 maanden geleden

12 juli, dan ben ik 6.5. Gaan daarna op vakantie en aangezien ik in december een miskraam heb gehad is het toch wel fijn een wat vroegere echo te hebben ipv een late (met bijna 9 weken). Wel weer heel spannend!