350 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op jaywesome

Hoihoi! Ik mag 17 juni, heel eerlijk probeer ik er niet teveel aan te denke ...
Als je op 17 juni inderdaad 8 weken zwanger bent, ben je denk ik eind januari uitgerekend! Ik heb 14 juni mijn eerste echo met 6+5 en mijn uitgerekende datum is 2/2/2025 (IUI, dus die is vrij zeker). 🫶🏽

3 maanden geleden

Wat een gezelligheid @iedereen met z’n eerste echo 14 juni. Hoe laat hebben jullie hem?

3 maanden geleden

Ik ook 14 juni! 13:50 😱 ik kan echt niet wachten. Mijn concentratie is echt tot een dieptepunt gedaald de afgelopen dagen en ben alleen maar aan het hopen dat alles goed is.

3 maanden geleden

Ik heb de 19e juni de eerste echo

3 maanden geleden

14 juni een vroege echo in het ziekenhuis ivm dat we eigenlijk het fertiliteitstraject in zouden gaan. Dan ben ik 6w3d. Heel spannend allemaal!

3 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Ik ook 14 juni! 13:50 😱 ik kan echt niet wachten. Mijn concentratie is ech ...
Ja dat heb ik ook, lijk wel een kip zonder kop! Ben alleen maar bezig of alles wel goed gaat en wat ik allemaal al kan regelen etc 😂

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Wat een gezelligheid @iedereen met z’n eerste echo 14 juni. Hoe laat hebben ...
Aah ik ook 14 juni , maar is meer een echo om te kijken of alles uit de juiste plek zit. Ben dan wss 6+1of2. Dus wel spannend of er al een hartje te zien is. Ik mag wel s ochtends om 8.00 direct :) 27 juni dan de eerste echo bij de verloskundigepraktijk.

3 maanden geleden

Reactie op moni2001

Ja dat heb ik ook, lijk wel een kip zonder kop! Ben alleen maar bezig of al ...
Haha ik snap je! Het is hier ook bizar druk bij de kinderopvang die onze voorkeur heeft dus letterlijk de dag na de positieve test al ingeschreven in de hoop dat er een plekje is 🙈 voelt zo gek omdat we helemaal nog niet weten of het deze keer allemaal wel goed gaat.

3 maanden geleden

17 juni. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Gaat aardig goed! Het is nu 1 week geleden dat ik (weer) een positieve test had. Als aankomende week ook zo snel voorbij gaat ben ik helemaal blij!

3 maanden geleden

Ik pas 28 juni, met 8+5.... best laat als ik anderen hier zie 😅 Maakte me wel zorgen omdat ik dit keer vrijwel geen kwaaltjes had,maar vanochtend dan de eerste keer weer moeten overgeven... Dus weer even gerust gesteld haha

3 maanden geleden

25 juni, als het goed is dan tussen de 7 en 8 weken.. 🤞🏼

3 maanden geleden

Reactie op moni2001

Ja dat heb ik ook, lijk wel een kip zonder kop! Ben alleen maar bezig of al ...
Doodvermoeiend toch! Is dat hormonaal of wat is dit? Zo ken ik mezelf helemaal niet.

3 maanden geleden

Ik mag pas 1 juli, dan zijn de 8 weken bereikt. Ik kan niet wachten en wil het zo graag over de daken schreeuwen 🤭

3 maanden geleden

Reactie op opnieuwinverwachting

Ik pas 28 juni, met 8+5.... best laat als ik anderen hier zie 😅 Maakte me ...
Snap ik! Ik heb dit keer ook nauwelijks kwaaltjes. Terwijl in april was ik extreem moe, hele tijd misselijk, hele pijnlijke opgezette borsten, veel kramp/steken. En nu komt gwn de misselijkheid met vlagen zo nu en dan en beetje moe, oja en constipatie 🥲 Dat maakt mij ook wat onzeker!

3 maanden geleden

2 juli…. En dan ben ik 10 weken. Waarom kan iedereen al zo vroeg?

3 maanden geleden

1 juli met 7+3 🥰

3 maanden geleden

Reactie op februari2022mama

2 juli…. En dan ben ik 10 weken. Waarom kan iedereen al zo vroeg?
Vanaf 8 weken kan je alles met zekerheid goed zien als alles goed is 🙏🏻

3 maanden geleden

11-07, Ik verwacht dat ik dan 8+5 ben. 😄

3 maanden geleden

Wij mogen 8 juli komen voor een eerste echo! Ik ben dan ook 8 weken zwanger.

3 maanden geleden

Reactie op februari2022mama

2 juli…. En dan ben ik 10 weken. Waarom kan iedereen al zo vroeg?
Ligt denk ik aan je VK. In ons geval mochten we eerder (7w ipv 8w) omdat we voorheen twee vroege miskramen hebben gehad. Je zou je vk even kunnen bellen en kunnen vragen hoe het zit? Ze beantwoorden vast met liefde je vraag!