350 Reacties

3 maanden geleden

Lieve mama’s moet je nou tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid of vanaf een andere dag 😅😅. Grappig dat ik dit 2 jaar geleden zo goed wist en nu geen idee meer heb

3 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Lieve mama’s moet je nou tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongestel ...
Ja tellen vanaf de eerste dag van uw laatste menstruatie!

3 maanden geleden

Reactie op Vlm

26 juni
Me2

3 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Goh ik mag pas 15 juli om 1500🫣 Ik ben dan 9+6!
Ik mag dus ook pas 12 juli. Ben dan ook bijna 10w. Wat een lange tijd nog!!

3 maanden geleden

Ik heb vanavond om 20:00 uur de eerste echo.. Jeetje wat duurt deze dag lang.. 😅

3 maanden geleden

Vrijdag om 12uur.. dan ben ik 6+3. Vanwege meerdere miskramen wel gespannen. We zijn inmiddels al 5 jaar bezig. Zal toch een keer goed gaan, hopen we.

3 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Lieve mama’s moet je nou tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongestel ...
Vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie... en die weken krijg je dan als het ware cadeau.

3 maanden geleden

Reactie op Ella1234

Ik heb vanavond om 20:00 uur de eerste echo.. Jeetje wat duurt deze dag lan ...
Ooh dat kan ik me goed voorstellen! Succes nog even vandaag en hopelijk vanavond een mooie echo🤞 Ik ben blij dat wij vrijdag om 8.00 al mogen.

3 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Lieve mama’s moet je nou tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongestel ...
Vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, rekening gehouden met de totale lengte van je cyclus. Iemand met een cyclus van 34 dagen is dus later uitgerekend op basis van je eerste menstruatiedag dan iemand met een cyclus van 28 dagen.

3 maanden geleden

Mijn eerste echo staat gepland op 2 juli. Leuke datum, dan zijn man en ik al 18 jaar samen🥰

3 maanden geleden

Reactie op Annnna86

Mijn eerste echo staat gepland op 2 juli. Leuke datum, dan zijn man en ik a ...
Ik ben dan trouwens 8 weken zwanger

3 maanden geleden

Ik mag 2 juli en dan ben ik 8+4.

3 maanden geleden

Eerste echo 1 juli. Vindt het super spannend! Vorige zwangerschap zagen we een lege baarmoeder- dus kort ervoor een miskraam gehad. Hopelijk gaat bij deze echo alles goed 🙏

3 maanden geleden

Reactie op Ella1234

Ik heb vanavond om 20:00 uur de eerste echo.. Jeetje wat duurt deze dag lan ...
Laat je weten hoe het ging? 😍

3 maanden geleden

Reactie op DC22

Vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, rekening gehouden met de to ...
29 april was mijn laatste menstruatie met een cyclus van 34 dagen maar kom er niet uit hoever ik nu ben …🙈

3 maanden geleden

29 juni! 5 + 4 nu.

3 maanden geleden

18 July 😫

3 maanden geleden

Eigenlijk 3 juli met 8 week nog wat bij vk. Maar gezien 2 miskramen sinds oktober ben ik nu bij meerdere miskraampoli in ziekenhuis en heb ik 18 juni met 6 week nog wat een echo en de week erop ook weer om te kijken of er dit keer wel groei is

3 maanden geleden

Ik heb de eerste echo afgelopen maandag gehad met 4+0 (hier was nog niks te zien) en er is bloed geprikt hcg was 123. Komende maandag weer terug op 5+0 hopen dat er dan iets te zien is. Ivm veel pijn, aanhouden bloedverlies dat komt en gaat, eerdere miskramen en ik moet gelijk bloedverdunner gaan spuiten dus houden ze mij extra in de gaten (bloedverdunner ivm hoge bloeddruk en longembolie vorige zwangerschap)

3 maanden geleden

1 july dan ben ik 7 weken, ze stelde 6 weken voor maar dat vond ik zelf wat vroeg. Maar komt waarschijnlijk door mijn leeftijd (bijna 40) dat ik het vroeg krijg.