350 Reacties

3 maanden geleden

Hoi. Ik mag begin juli een dag voordat ik voor 4 weken op vakantie ga. Bij ons wordt standaard een vroege echo gemaakt. Het is mogelijk nog net iets te vroeg voor een hartje. Na een eerdere miskraam en verre reis die ik ga maken gaf de verloskundige aan toch een echo te plannen. Ik ben daar blij mee ook al weet ik dat ik wellicht nog geen hartje kan zien. Je kan wel andere tekenen zien. Als ik terug kom van vakantie is het al tijd voor de termijn echo haha.

3 maanden geleden

Ik mag 8 juli voor de eerste echo, mocht eigenlijk in de week van 1 juli. De tijd op de wachtbank brengen wij door op Zakynthos, vandaar dat we een weekje later gaan met waarschijnlijk 8+2.

3 maanden geleden

Ik mag vandaag om 19.20 🌷 Gaat een lange dag worden… 😇

3 maanden geleden

Ik mag 21 juni. Ik vermoed dan 8 weken te zijn ...

3 maanden geleden

Ik mag 1 juli. Vindt het onwijs spannend zo al dat wachten. Vorige maand een miskraam gehad dus hopelijk zit nu wel alles goed 😬

3 maanden geleden

26 juni🍀

3 maanden geleden

Ik mag drie dagen eerder komen! Vrijdag 12 juli. Ben dan precies 8 weekjes

3 maanden geleden

Ik voel me dus eigenlijk best goed. Dus maak me beetje zorgen omdat ik niet echt iets merk, en de lijntjes nog geen knallers zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Ik voel me dus eigenlijk best goed. Dus maak me beetje zorgen omdat ik niet ...
Kan nog iets te vroeg wezen hè, duurde bij mij ook even voor ik echt een mooie test had. Alhoewel de Clear Blue wel meteen zwanger aangaf. Heb je die al geprobeerd? En qua kwaaltjes moet je je jezelf echt niet vergelijken met anderen.. sommige voelen 9 maanden lang amper wat 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Kan nog iets te vroeg wezen hè, duurde bij mij ook even voor ik echt een mo ...
Ja dit kan ik beamen! Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje 0 keer misselijk geweest, geen zere borsten, er cetera. Alleen vermoeider. Deze keer merk ik wel wat meer een weeïg gevoel 🫢 18 juli eerste echo. Ben dan 9 weken zwanger!

3 maanden geleden

Reactie op loloba

Ja dit kan ik beamen! Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje 0 keer misse ...
Bijzonder hè dat het zo verschillend kan zijn per zwangerschap 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Vsrh

17 juni! Ben dan normaal gezien 6w2 dagen ivm eerdere miskraam
Hoe is het gegaan?🙃

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Hoe is het gegaan?🙃
Heel goed! Een sterk kloppend hartje mogen horen🥺

3 maanden geleden

15 juli 🍀 Ik vind het zoo eng en spannend.

3 maanden geleden

Ik mag 8 juli, ben dan waarschijnlijk 8 weken. Zo spannend!

3 maanden geleden

Hier de eerste afspraak op 4 juli. Eerder mocht ook, maar dat wilde ik zelf niet. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik (om medische redenen) de eerste echo met 5 weken zwangerschap. Ik kreeg toen wekelijks een echo om te kijken of het embryo zich goed ontwikkelde. Dat gaf me best wat stress. Daarom heb ik er bewust voor gekozen om de eerste afspraak wat later in te plannen.

3 maanden geleden

25 juni (precies over 1 week) hebben wij de eerste echo. Dan ben ik 7.5 weken. Ik vind het zo spannend, maar heb er alle vertrouwen in. 😍

3 maanden geleden

Wij mogen 9 juli 🥰 Ben dan ongeveer 7,5/8 weken

3 maanden geleden

Vinden jullie ook dat de tijd zo tergend langzaam gaat? 😱

3 maanden geleden

Reactie op babydreams

Vinden jullie ook dat de tijd zo tergend langzaam gaat? 😱
Jaaa omg