350 Reacties

3 maanden geleden

Hier pas op 16-7 de eerste echo.. zenuwslopend dat wachten 馃く

3 maanden geleden

Ik mag 10 juli, dan ben ik als het goed is precies 7 weken. Het viel me alles mee dat ik over drie weken al mag. Dus heb goede hoop dat ik de weken wel doorkom 馃檭 Zo lang ik last blijf hebben van de kwaaltjes merk ik in ieder geval nog dat er iets gaande is, ookal zegt het verder niets

3 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad, Ben iets terug gezet van 7+6 naar 7+3. Mooi kloppend hartje gezien馃グ

3 maanden geleden

Ik mag op 3 juli, ben dan denk ik 6w2d

3 maanden geleden

Oooh ik moet even van mij afschrijven. Vandaag vroege echo gehad met 6+4. ivm buikpijnklachten. Ze wilden graag weten of het vruchtje op de goede plek zat vandaar. Al een ruime week voel ik me van binnen onrustig ik kan me vinger er niet op leggen maar ik ben niet over the moon blij zoals ik was bij de andere twee. Hebben al 2 gezonde meiden van 1 en 4. Ze zag meteen een kloppend hartje en dat was zown opluchting. Maar ernaast zag ze een holte waar ze niet goed een naam aan kon geven. Ze zag geen flow en ook niet iets wat leek op een kloppend hartje maar zeker zeggen kon ze het nou ook weer niet. De gyneacoloog werd erbij gehaald en die keek mee die zag indd ook een holte maar kon niet zeker zeggen of het om een tweeling zou gaan. Laat ik voorop stellen dat ieder leven welkom is en waar er 3 eten kunnen er ook 4 eten maar eerlijk gezegt sta ik bij onze huidige gezinssituatie niet te springen om een tweeling. De gyneacoloog denkt te kunnen stellen dat het geen tweeling is maar zeker weten doet ze het niet. Daarbij vond ze de vruchtzak met het vruchtje met een kloppend hartje erg rafelig en dat kon wel eens uitmonden op een miskraam en daar moeten we oo voorbereid zijn. Volgende week moeten we terugkomen maar voor nu liep ik met meer vragen de spreekkamer uit dan dat ik binnenkwam en voel ik me zo onzeker. iemand ervaringen hiermee? Ik hoop dat de week snel om is

3 maanden geleden

Ik mag maandag de 24e! Ik zou dan precies 7 weken moeten zijn Ik mocht iets eerder komen vanwege een miskraam 2 maanden terug en bloedverlies vorige week. Ik merk dat ik met de dag zenuwachtiger wordt. Ben zo bang dat ik weer hetzelfde nieuws krijg als 2 maanden terug.. Heb ook niet echt veel kwaaltjes ofzo. Ik durf gewoon nog niet blij te zijn.

3 maanden geleden

Reactie op selina30

Ik ook 2 juli 馃グ dan 7+1
Hier nog een 2 juli, op 8+1 als het goed is馃槉

3 maanden geleden

Reactie op LiekeAnne

9 juli, schatting is 8+1 weken. Ik probeer mezelf zo veel mogelijk af te l ...
Spannend 馃檹馃徏 Heb ik ook gehad begin december. Ik mag dinsdag.. hoop dat alles goed is! Zal voor je duimen!

3 maanden geleden

Hier 4 Juli met 6+4 de eerste echo ivm een miskraam vorige maand. Nog even geduld!

3 maanden geleden

Ik mag de 25e ben dan schat ik 6.1 weken. Na eerdere miskraam en door curretage asherman opgelopen hier voor behandeld moeten worden dit was 6 maart. Heel medisch traject in geweest. Zou eigenlijk 12 juni de controle operatie hebben maar kwam er 6juni al achter dat ik spontaan zwanger bleek dus 1000 maal geluk ik hier vroeg achter kwam anders hadden ze het tijdens de hysteroscopy weg gespoeld. Nu super zenuwachtig voor dinsdag en duimen dat dit wonder goed zit en blijft zitten. Kan niet snel genoeg dinsdag zijn .

3 maanden geleden

Ik moet nog drie weken wachten. Voelt toch zo gek 馃ズ

3 maanden geleden

Dinsdag de 25ste eerste afspraak 馃槏 ben dan als het goed is 6+6 馃崁

3 maanden geleden

Ik echt pas met 10+3 voor het eerst! Zo lang wachten 馃槄 5 juli!

3 maanden geleden

6.0 en een hartje gezien, ons geluk kan niet op 鈾ワ笍

3 maanden geleden

Reactie op Clienvh

Ik echt pas met 10+3 voor het eerst! Zo lang wachten 馃槄 5 juli!
Heb je dan ook gelijk een uitgebreide echo? Ik mocht komen met 7 weken en mag weer met 10 weken. De 7 weken echo was echt alleen om te kijken of er een kloppend hartje zichtbaar was.

3 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Ik moet nog drie weken wachten. Voelt toch zo gek 馃ズ
Ik ook bij 7 weken mag ik De tijd gaat nu zo sloom 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Clienvh

Ik echt pas met 10+3 voor het eerst! Zo lang wachten 馃槄 5 juli!
Same here! Ik mag 11 juli met ruim 9 weekjes op de teller!

3 maanden geleden

Reactie op carrrdk

25 juni pas.. ik vreet mezelf op van binnen. Ik merk dat ik gewoon zekerhei ...
Ik ook. Ben zo zenuwachtig. Veel buikpijn ook.

3 maanden geleden

Reactie op DLith

Heb je dan ook gelijk een uitgebreide echo? Ik mocht komen met 7 weken en m ...
Ja dat is de termijn echo meteen. Deze echo wordt ook niet door mn eigen VK gedaan maar door een echo praktijk. Daarna kan ik volgens mij wel tussentijdse echo鈥檚 bij de VK krijgen. Maar pas na de 10 weken dus.

3 maanden geleden

Mijn eerste echo is 19 juli, en dan ben ik als alles goed mag blijven gaan 8+6 weken 馃馃徎