463 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben Linda volgens mijn eigen berekening uitgeteld op 11 februari (echo volgt eind van de maand) we zitten in een fertiliteit traject met medicijnen en dit is de eerste keer na anderhalf jaar dat ik zwanger ben 😀

5 maanden geleden

Reactie op floortje17

Hey! Ja die gedachte spookt ook door mijn hoofd af en toe. Het is allemaal ...
Ja heeeel bang maar Probeer er van te genieten wij zijn al anderhalf jaar bezig in een traject met medicatie en het voelt heel onwerkelijk eind juni de echo

5 maanden geleden

Ik ga weer uit deze app..vandaag een miskraam gehad 🥺🥺🥺

5 maanden geleden

Ah serieus zo erg voor je😔 veel sterkte!

5 maanden geleden

Ah nee! Sterkte ❤

5 maanden geleden

Heel veel sterkte! ❤️

5 maanden geleden

Ik ben Judith, 32 jaar en dit is mijn 2e zwangerschap. Afgelopen april is de eerste een MA geworden. Niet verwacht dat het zo snel alweer raak zou zijn!🌈 Voor nu uitgerekend op 15 Februari. Mijn man is Portugees, dus dit kindje zal tweetalig worden opgevoed. Na de geboorte zijn wij van plan om naar Portugal te emigreren.🇵🇹

5 maanden geleden

Kim, 26 jaar en zwanger van de 2de. 17 feb ben ik uitgerekend. Woon samen met mijn man zoontje van 11 maanden en 2 hondjes. ❤️

5 maanden geleden

Reactie op JE1992

Ik ben Judith, 32 jaar en dit is mijn 2e zwangerschap. Afgelopen april is d ...
Ik had afgelopen april ook een miskraam. Nu was ik ook weer snel zwanger, ook niet verwacht. Maar is opnieuw een een miskraam geworden 🥺🥺🥺 Was 7 februari uitgerekend

5 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben Paula! Zwanger van ons tweede kindje. In april een miskraam gehad en nu mag ik alweer in verwachting zijn :) Ik woon samen met mijn man, zoontje van 3 en een gezellige beesteboel! Ik heb twee jaar geleden een TVT-O bandje laten plaatsen vanwege verzakkingsproblemen (incontinentie). Volgens eigen berekening ben ik 14 februari uitgerekend. Eerste afspraak is 2 juli!

5 maanden geleden

Reactie op deniesvw

https://chat.whatsapp.com/D5LTu22V0N99eneD6fudMa Voor iedereen die wilt de ...
Deze link doet het niet meer :)

5 maanden geleden

Hey! Ik ben Marije. Vandaag een positieve test, spannend en het voelt redelijk onwerkelijk. Eigen berekening ben ik 13 februari uitgerekend.

5 maanden geleden

Hoi hoi ik ben Irene 40 jaar , ben getrouw met Ruben 41 jaar. Wij hebben 3 meiden en we verwachten van j februari ons 4 wonder

5 maanden geleden

Hallo 👋, Mirjam hier! Als het goed is uitgerekend op 11 februari, eerste kindje samen met mijn vriend. Vind het best spannend want ik was snel zwanger en heb een hoger BMI (rond de 40) maar voel me goed

5 maanden geleden

Reactie op EsméeElise

Een positieve test hier! Mixtfeelings: Ik was begin van het jaar onverwacht ...
Hoi! Dat herken ik maar al te goed. Helaas twee miskramen gehad en sinds vorige week weer een positieve test in handen. Ben heel blij maar probeer niet té blij te zijn omdat ik bang ben dat het weer mis gaat. Ik heb weinig symptomen dus dat maakt mij ook erg angstig. Hopen dat het dit keer goed komt!🥰

5 maanden geleden

Reactie op deniesvw

Link is niet meer geldig 🥲

5 maanden geleden

Reactie op deniesvw

Inderdaad is er al een nieuwe link?

5 maanden geleden

- Merve - Nog niet bekend maar volgens de uitrekening zou dat rond februari moeten zijn - Ja ik heb een partner ook - Ik heb een dochter van 4 jaar🙈

5 maanden geleden

Reactie op jennifermatx

Kan ik ook in de app ? Lijkt me fijn om met jullie te kunnen praten over de ...
Yes ik wil er ook in

5 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben Eline 5 februari uitgerekend Ik heb een partner 1 zoon van bijna 10!