463 Reacties

5 maanden geleden

Melissa 鉂わ笍 Nog geen uitgerekende datum maar de app zegt 9 februari. 15 juli termijnecho 鉂わ笍 Ja, inmiddels bijna 2 jaar relatie 鈽猴笍 2 kinderen, dus dit word onze 3e en laatste kindje 馃ス馃グ

5 maanden geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Merel. Vorige week een positieve zwangerschapstest gehad, ik denk midden februari uitgerekend maar dat weet ik niet precies. 1 juli hebben we de eerste echo. Heel spannend allemaa, we kijken er naar uit 鈾ワ笍. Buiten een kat en een puppy nog geen kindjes馃檹馃徏

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Mijn naam is Malou, 26 jaar oud! Afgelopen maandag een positieve test gehad. 4 juli de eerste echo. Ik merk dat ik erg blij maar ook gespannen tegelijk ben. Ik hoop dat het snel 4 juli is, dat lijkt mij zo鈥檔 spannend moment. Ik ben voor het eerst zwanger!

5 maanden geleden

- Mijn naam is Kim - Volgens eigen berekening 4 februari. Vandaag 6 weken zwanger. 24 juni de echo. 鉂わ笍馃崁 - Ik ben ruim 9 jaar samen met mijn vriend. 鉂わ笍 - Tweede zwangerschap, en hopelijk het eerste kindje. Helaas is mijn vorige zwangerschap een miskraam geworden.

5 maanden geleden

Ik ga weer uit deze app..vandaag een miskraam gehad 馃ズ馃ズ馃ズ
Vreselijk.. Sterkte 馃

5 maanden geleden

Hi, Ik ben Rian, uitgerekend op 16-2-25. Van mijn eerste samen met mijn man. Ik ben bijna 40, dus vind het wel spannend!

5 maanden geleden

Ik ben kim Ben 30 Het wordt de 2 van mij en mijn man (als deze blijft plakken na 2 miskramen dit jaar) We hebben al 1 zoontje en 2 miskramen van 3 kindjes achter de rug

5 maanden geleden

Hoi! Ik ben Lise, 28 jaar oud (bijna 29) en mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje. De uitgerekende datum is 11 februari volgens de app nu.

5 maanden geleden

Hoi! Ik ben Dani毛lle, 37 jaar, mama van een dochter van 8 jaar en 8 jaar getrouwd met mijn man. Omdat ik nog maar een heel licht tuur streepje heb (3 NOD), durf ik het nog niet helemaal uit te spreken (bang dat ik het jinx 馃き) maar ik zou uitgerekend moeten zijn halverwege februari.

5 maanden geleden

Hi allemaal! Mijn naam is Anne en ik ben nu bijna 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Mijn verwachte uitgerekende datum is 14 februari 2025 鉂わ笍. Ik ben vorig jaar getrouwd en wij zijn in augustus 10 jaar samen. Fijne zwangerschap allemaal!

5 maanden geleden

Reactie op mirjam1998

Hi dames, hier vandaag positief getest馃ズ wij hebben al een dochter van 5, e ...
Gefeliciteerd! Mijn situatie is soort gelijk aan die van jou. Zoontje van 5 jaar en voor deze positieve test ook een miskraam bij 4,5 week dus ben extra nerveus 馃槬 . Geniet van je zwangerschap!馃檹

5 maanden geleden

Hi! Hier sinds dinsdag (11 juni) een positieve early test en vandaag een 1-2 weken van clearblue 馃槆 allemaal erg pril dus nog, zit dan nu net op 4 weken 馃檲 Met mijn eigen berekening zou ik ongeveer 19 februari uitgerekend zijn 馃グ Heb al 10 jaar een super lieve vriend, en waren eigenlijk pas in mei echt aan het proberen 馃檲 dus zo goed als meteen raak. Nu hopen dat het goed blijft gaan 馃崁

5 maanden geleden

Janice, sinds deze week een positieve test dus ik denk zelf 4-5 weken zwanger en half februari uitgerekend. Tweede zwangerschap, 5 jaar samen en al een zoon van ruim 1.5 jaar. We hopen dat dit ook een gezond kindje wordt. Verder geen wens voor een derde kindje, dus dit zou mijn laatste zwangerschap zijn.

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Milou, 32 jaar en zwanger van de 3e! Zojuist de eerste echo gehad en het was wat priller dan volgens de eerste berekening. Waarschijnlijk mogen we begin februari nummer 3 verwachten 馃グ heb al twee dochtertjes, de oudste wordt in juli 3 en de jongste in juli 1. Ondanks dat we graag een 3e willen vind ik het nu toch best spannend 馃ぐ

5 maanden geleden

Haii ik ben Gloria. De liefde van mijn leven en ik hebben nu 4 kinderen samen. We zijn bijna 18 jaar samen en we zijn dolgelukkig met deze nieuwe zwangerschap. Ons oudste kind kreeg deze week te horen dat ze geslaagd is. Dus een flink leeftijd verschil. We houden het nog even voor ons zelf gezien we al 4 hebben en onze leeftijd. We zijn gewoon nog dertigers maar dat is al gauw "oud".

5 maanden geleden

Reactie op nine1987

Haii ik ben Gloria. De liefde van mijn leven en ik hebben nu 4 kinderen sam ...
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en het slagen van je oudste! Geniet van het geheimpje!

5 maanden geleden

Reactie op Lillith194

Hoi allemaal! Ik ben Milou, 32 jaar en zwanger van de 3e! Zojuist de eerste ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 33, ook zwanger van de 3e. Volgens eigen berekening 7feb uitgerekend. Heb al 2 jongens, oudste word 3 eind februari net nadat we deze baby mogen krijgen en de jongste volgende week 1.

5 maanden geleden

Wanneer hebben jullie het bekend gemaakt aan de ouders ? Ik heb 19 juni mijn 7 weken echo

5 maanden geleden

Hoihoi, ik ben C馃挆 32 jaar, 12 jaar getrouwd met mijn grote liefde. We hebben een dochter van 7, zoon van 4, Vijfde zwangerschap, uitgerekend in december. Ontzettend dankbaar en verwonderd over dit cadeau in mijn buik. Onze wens was zo intens maar de afgelopen jaren waren vol teleurstelling. Ook voor onze kids is het niet makkelijk geweest. Zondag gaan we het delen met ze, we bidden en hopen dat er heel veel blijdschap en vertrouwen mag zijn als ze het horen. Wij weten diep van binnen dat het goed zal gaan met dit kindje. Ik ben nu 13 weken, we hebben bewust iets langer gewacht met delen dit keer.

5 maanden geleden

Hoi hoi, Mijn naam is Lotte,35 jaar. Volgens een app ben ik 4 februari uitgerekend van mijn 1e kindje en zit nu op 6+3. 24 juni heb ik de eerste echo. Ben al 18 jaar met mijn man samen waarvan 3 jaar getrouwd. Eind maart een hele vroege miskraam gehad en blijkbaar vrij snel daarna toch weer raak. Wel spannend nu. Hopen dat het goed blijft gaan.