463 Reacties

5 maanden geleden

Hiii, mijn naam is Tes. Ik ben 24 jaar oud & mijn vriend is 25 jaar oud. Vandaag een positieve test gehad & intens gelukkig. Wij zijn inmiddels al 5 jaartjes samen en super gelukkig. Ik ben uitgerekend op 21 februari 2025 met ons eerste kindje. Momenteel 4+1 weken ❤️

5 maanden geleden

Halloooo , ik ben Aurélie. Samen met mijn man verwachten wij ons vierde kindje 🤩, wij hebben 2 jongens en 1 dochter. De uitgerekende datum is voor 11 Januari. Spannend !!!

5 maanden geleden

Reactie op smurf kim

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en het slagen van je oudste! Geniet v ...
Dankjewel, het is ook allemaal weer spannend deze keer 🥰

5 maanden geleden

Hoihoi, ik ben Jill. Samen met mijn partner verwachtten wij ons 2e kindje. Uitgeteld 12 februari 2025, dan zal onze dochter 1 jaar en 10 maanden zijn. Ik ben achter in de 30 en had wel gedacht dat het aantellen even zou duren.. Maar meteen raak, wat een geluk. Ookal hoor ik veel over de risicos op deze leeftijd, maakt de buikpijn mij niet minder onzeker. (Eerste zwangerschap was een miskraam) Meer mensen 12 feb uitgeteld. Ik heb pas 4 juli de echo, vind het weer heel spannend. Was vergeten dat dat in het eerste trimester zo voelde.

4 maanden geleden

Reactie op JFA

Hoihoi, ik ben Jill. Samen met mijn partner verwachtten wij ons 2e kindje. ...
Gefeliciteerd. Het blijft spannend he. Wij zijn 36 en 38 en wij dachten ook dat het nog wel even zou duren haha.

4 maanden geleden

Ik ben A, 37 jaar en uitgerekend op 21-februari! Vorig jaar een zwangerschap afgebroken nadat bleek dat ons kindje trisomie 18 had. Het moment v/d NIPT zal dus doodeng worden!

4 maanden geleden

Hi! Ik ben Lisa, 32 en in verwachting van ons eerste kindje. In maart een miskraam gehad dus af en toe behoorlijk onzeker. Vind het wel fijn om hier herkenbare dingen te lezen. Volgens de tools ben ik rond 16 februari uitgerekend.

4 maanden geleden

Ik ben Celine, Van de week onze positieve test gehad💕 Nog geen definitieve uitgerekende datum, maar volgens de tools op 15-02-2025. Het is mijn/onze eerste zwangerschap, dus alles super spannend. Fijn om op deze app veel informatie te vinden en jullie verhalen te lezen. Allemaal een positieve en mooie tijd gewenst! 🩷

4 maanden geleden

Ik ben Susette en ben op dit moment zwanger van ons vierde kindje. (Drie jongens💙💙💙). Ik ben 32 jaar en volgens de app op 11 februari uitgerekend. Eerste weken kruipen voorbij! Nog even geduld tot de eerste echo....

4 maanden geleden

Hoi, ik ben Elise. Uitgerekend ergens rond 22 februari (geen idee wanneer mijn eisprong is geweest en onregelmatige cyclus/duur). Derde kindje. Begin van het jaar een miskraam van 2 vruchtjes gehad waarbij de ene spontaan kwam en de andere een paar weken later met medicatie is opgewekt. Was best een gekke periode. Deze keer heb ik er een goed gevoel bij en de miskraam vanaf het begin al niet.

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 31 jaar en zwanger van de derde (jongen van bijna 4 en meisje van 1,5 jaar). Weer super misselijk, dat was ik alleen bij mijn dochter, we zullen zien wat het wordt 💙💕 Uitgerekende datum lijkt nu 21 februari, maar de vorige twee zwangerschappen werd ik een week vooruit gezet, het zal vast februari worden haha. En toch, ookal is het de derde, is het weer super spannend!

4 maanden geleden

Haay Haay Ik moet het even van me af schreeuwen WHAAAAAAA we hadden vanmorgen een positive test na 1 maand al😱 met onze dochter zijn we bijna 1,5 jaar bezig geweest het voelt ook echt heel onwerkelijk na 1 maand al zwanger Vanmorgen gelijk aangemeld bij de vk die zal deze week wel bellen🤭 Ohja haha ik ben Nathalie ik ben al 18 jaar samen met mijn man en nu 6 jaar getrouwd en we hebben een dochter van bijna 7🥰

4 maanden geleden

Reactie op CelinevanE

Ik ben Celine, Van de week onze positieve test gehad💕 Nog geen definitieve ...
Super leuk! Ik afgelopen maandag een positieve test gehad, ook voor ons het eerste kindje ❤️

4 maanden geleden

Hoi aanstaande opa hier. Onze oudste dochter is zwanger, Ons 1e kleinkindje. Leuk om de ontwikkeling hier te kunnen volgen.

4 maanden geleden

Gwen . 3 sept 2024 Ja men verloofde olivier Eerste wondertje op komst ❤

4 maanden geleden

Reactie op BabyVDaphne

Super leuk! Ik afgelopen maandag een positieve test gehad, ook voor ons het ...
Jullie ook gefeliciteerd en mooie tijd gewenst! 🫶🏻

4 maanden geleden

Daphne, uitgerekend 23 februari 2e kindje en doe het alleen!

4 maanden geleden

Reactie op susettevdb

Ik ben Susette en ben op dit moment zwanger van ons vierde kindje. (Drie jo ...
Spannend! Wij 3 meisjes benieuwd wat nummer 4 word!

4 maanden geleden

Hoi allemaal!!! Mijn naam is Kirsten, ik ben volgends de tools uitgerekend op 1 februari 2025. Ik doe dit samen met mijn lieve vriend en dit is ons eerste kindje🩷🩵🥰. Ik ben zoooo blij dat dit soort apps bestaan om bij te houden wat je voelt en alles en terug te lezen wat anderen ervaren en dat sommige dingen dus heeeel normaal zijn😅. Ik moet eerlijk zeggen ik vind het allemaal wel spannend hoor, hoe zal alles gaan, is het gezond, wat zal het geslacht worden en natuurlijk nog heel veel meer.. Nou ik heb weer mijn woordje gedaan ik hoop dat jullie allemaal een hele mooie zwangerschap hebben ❤️

4 maanden geleden

Hi. Lisa hier, uitgerekende datum 23 februari, nu 4 weken zwanger van de 1e! Geregistreerde partner Martijn, 3,5 jaar samen, 1,5 jaar gepartnerd.